/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Mangler Klinker !!
Fra : TGR
Vist : 934 gange
200 point
Dato : 13-03-13 21:45

Hej. Da jeg har udvidet badeværelset lidt, har jeg ikke nok i de ekstra gulvfliser jeg havde på loftet.
Mangler nogle få stykker . Desværre er typen udgået (fra Bauhaus) for et par år siden. Jeg mener at have hørt om firmaer, der køber butikkers restlager !? Er der nogle der kender et sådan firma (i Århus/østjylland/midtjylland) ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-03-13 22:10
Kommentar
Fra : TGR

Dato : 13-03-13 22:30

Hm, det ser ikke ud til at de har dem Skal måske skrive typen : "Sonata, hvid, 20x20cm"

Kommentar
Fra : sybil3

Dato : 13-03-13 22:52
Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 13-03-13 23:01

har du prøvet ude i vivild på djursland. der ligger en butik der har alverdens forskellige fliser. jeg mener også de køber restlagre op.
jeg kan ike huske hvad firmaet hedder, men det kan man nok finde ud af. om ikke andet, kan man da køre derud og spørge de lokale.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 13-03-13 23:23
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 13-03-13 23:30
Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 14-03-13 07:24
Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 14-03-13 16:18

Fluesmækkeren fra Skave (nedbrydningsfirma)
Hilsen Sigfrid.

Accepteret svar
Fra : Tjut

Modtaget 100 point
Dato : 08-06-13 00:00

Hvormange mangler du ? og hvad farve er dine ?

Jeg tror nok at jeg har nogle hvide, men jeg erindrer, at de var i flere farver.

Godkendelse af svar
Fra : TGR

Dato : 11-06-13 19:57

Ups - glemte at lukke tråden...!
Jeg var i Vivild uden held - og de andre gav heller ikke noget.
Jeg klarede mig lige nøjagtig med dem jeg havde.....
Ellers tak - Tjut - de ER ellers hvide.