/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Lås et spørgsmål
Fra : doomsdaywoman
Vist : 440 gange
50 point
Dato : 13-03-13 13:57

Hvordan låser man et spørgsmål?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-03-13 14:15

Du skriver til Kandu og beder dem gøre det.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-13 14:25

Det gør du ved at klikke på Accepter nede i hjørnet af det svar du kan bruge...

Kan se du har fundet ud af det 2 gange!

Statistik
Spørgsmål
- Ubesvarede 2
- Besvarede 2
- Annullerede 6
- Slettede 1
Ialt 11

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-03-13 14:31

Fra Kandu's - kom godt i gang - ude til venstre

Citat
Hvad sker der når et svar er blevet accepteret?
Den første time efter et svar er blevet accepteret kan det stadig læses, hvorefter det vil svaret blive lukket i de næste 30 dage.

Når svaret først er lukket, vil det koste point at læse svaret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-13 14:36

Citat
Det gør du ved at klikke på Accepter nede i hjørnet af det svar du kan bruge...

Det bliver det da IKKE låst af....

Du kan da skrive i alle spørgsmål i en uendelighed
Her spørgsmål 3 fra årtusindskiftet

http://www.kandu.dk/spg3.aspx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-13 14:42

Dengang var "Pawel" selv aktiv

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-13 14:46

Gu' bliver det da låst, i en måned, eller man kan åbne det ved at købe det!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-13 14:50

Hvis du kan "købe" det er det jo IKKE låst - KUN for "fattigrøve"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-03-13 14:58

Mon ikke spørgeren mener den hængelås, der er ud for nogle spørgsmål.

refi

Når du holder musepilen hen over hængelåsen, så står der "Dette svar er låst" og det vil der stå i 30 dage efter et accepteret svar.

Se selv på seneste indlæg

http://www.kandu.dk/LastX.aspx

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-13 15:13

Det fatter han squ da ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-03-13 15:25

Citat
Det fatter han squ da ikke

Hvor har du ret

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-03-13 15:59

Et spørgsmål kan ikke "total-låses"
Efter at spørgsmålet er accepteret, kan der købes adgang og der kan stadig skrives kommentarer - spørger får bare ikke flere mails når nogen skriver i spørgsmålet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-03-13 13:23

Hvis du vil låse et af dine spørgsmål sådan at der ikke kan skrives nye indlæg, så bliver du nødt til at annullere spørgsmålet, der kan ikke skrives i et annulleret spørgsmål, at acceptere låser ikke for nye indlæg som du allerede har fået forklaret

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-03-13 23:25

Citat
Hvis du vil låse et af dine spørgsmål sådan at der ikke kan skrives nye indlæg,
...blacklister du bare alle Kandu-brugerne, så kan der ikke skrives mere i det indlæg.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-03-13 09:15

Genialt HH