/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
systweak
Fra : ba45
Vist : 1263 gange
200 point
Dato : 13-03-13 13:30

Har downloaded programmet Systweak. Jeg kan desværre ikke få det til at fungere.
Der kommer en meddelse ud med, at jeg skal opdatere min databaseindstilling da denne er forældet. Desværre ikke noget om hvordan.

Hjælp
ba45

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-13 14:14

Er det dette program Advanced System Optimizer
http://www.systweak.com/ASO/Overview/

Så skriv til dem her:
If you face any problem contact us at support@systweak.com

Kommentar
Fra : ba45

Dato : 13-03-13 14:55

Programmet er RegClean Pro

ba45

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 13-03-13 15:11
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-03-13 19:29

Man er dum hvis man betaler for sådant et program, de dyre kan ikke mere end dem der er gratis.
Selv bruger jeg dem fra 'Wise' og er godt tilfreds enkelte tilfælde bruger jeg også TuneUp
men kun fordi det har ekstra funktioner som egentlig ikke har noget med at rydde på at gøre.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-03-13 19:41

Jeg har prøvet Regclean Pro, får os en fejl men det er noget med hukommelse, scanning når ca halvvejs, så det er ude igen!

Godkendelse af svar
Fra : ba45

Dato : 17-03-13 09:05

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-03-13 11:24

********!