/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Efterlysning: Hvor er min Gl Harley 1942~
Fra : Limfjord
Vist : 485 gange
20 point
Dato : 07-06-03 10:37

Kan nogen her på siderne lede mig på sporet af min gl. Harley. Næsten alt er prøvet uden held. http://users.cybercity.dk/~dko5989/jorgen/harley.htm
Mvh
JM

Kommentar
Fra : NielsErling

Dato : 07-06-03 10:46

Hej!

Du er nødt til at hjælpe mig lidt. Du skriver på din hjemmeside at du solgte din Harley til en mand på Lolland-Falster? Har du spurgt ham hvor den er?

Hygge!

Kommentar
Fra : Limfjord

Dato : 07-06-03 14:17

Hej Hygge! Det lyder hyggeligt!
Problemet er, at jeg hverken har navn og adresse på manden. Den blev synet første gang i Ringsted. Politiet kan ikke hjælpe, da de ikke har registre så langt tilbage. Min enste chance er hvis nogen har kendskab til én der har denne model 1942, der ikke er så almindelig. 1200cm sideventilet og 4 freadgående gear. Hvis manden komme i andre Harley-kredse bør der være nogen der kender til den lidt særprægede maskine.
mvh
JM

Kommentar
Fra : AbsoluteBaby

Dato : 07-06-03 18:01

Hvorfor prøver du ikke og kontakte bladet alt om motorcykler, og spørger dem om de ikke vil lave en reportage der f.eks hed "på sporet af den 2 hjulede kærlighed" *G* eller noget lignende :) ?
Så kunne de måske hjælpe dig med at opstøve den, og du fandt frem til den, de fik en god historie.
Alle er glade :)

Kommentar
Fra : NielsErling

Dato : 08-06-03 02:19

Hej!

AbsoluteBaby! Genialt svar! Alle er glade! Det kan jeg li'!;)

Mit næste bud ville have været at spørge en Rocker! Hvis ikke Rockere bevæger sig i Harley-kredse - så ved jeg ikke hvem der gør!?;)

Hygge!

Kommentar
Fra : buggyman

Dato : 09-06-03 10:10

Prøv at kontakte Knut Staubo Langmack. Han står for medlemsregistreing i Harley Davidson Club Of Denmark.Det kan du gøre på :ksl@image.dk

Kommentar
Fra : Limfjord

Dato : 09-06-03 21:06

Hej Buggyman!
Tak skal du have! Jeg vil prøve dette. Efterhånden er det blevet lidt af et traume at jeg ikke kender den fortsatte historie om min motorcykel. Naturligvis skulle jeg aldrig have skilt mig af med den. Selv i dag på en varm fårårsagtig sommerdag kan jeg huske hvor dejligt det var at futte afsted på Harleyen. Min sjæl får fred hvis der er passset på min ungdomscykel. Skulle det ske at den står gemt et eller andet sted, vil jeg gå meget lang for at erhverve den tilbage igen.
Tak for jeres gode svar
mvh
Jørgen http://www.mikkelsen.nu

Kommentar
Fra : Limfjord

Dato : 09-05-06 12:15

Tak for svarene!
Tror jeg så min gamle cykel her forleden på motorvejen til Aalborg. Den lignede utroligt meget. Desværre var der ikke mulighed for at stoppe op og se efter. I mellemtiden har jeg anskaffet mig en anden Harley. 1200-FLH model 1979 Police version. Den har kørt som Politicykel undes Shan i Iran.
Der forestår nu en genopbygning. Den vil blive opført som Politicykel igen. Har netop fået en samling reservedele hjem fra USA, så nu er det bare hard work.