/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tv serie, *Store og små synder
Fra : Nordsted1
Vist : 1182 gange
200 point
Dato : 11-03-13 21:12

Serien optager vi, men har ikke set dem længe, så nogle af optagelserne er slettet.

Kan nogle her fortælle, hva der blev af Greengrass, sygeplejersken (hende der fik sønnen Sam) og betjent Bradleys advokatkone??

Alle tre pist forsvundet på et par dage

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-03-13 21:33

sygeplejersken (hende der fik sønnen Sam) = Maggie Bolton

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-03-13 21:46

Det er ikke noget jeg følger med i, men det ville jo hjælpe meget, hvis du skrev hvilke afsnit, du er gået glip af (nr.)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-03-13 22:04

Ans jeg ved ikke hvilke afsnit det drejer sig om, men hvis nogle har fulgt serien, kan de sikkert godt forklare alligevel.... og ellers må jeg jo bare leve i uvisheden.

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 200 point
Dato : 11-03-13 22:20

Citat
betjent Bradleys advokatkone

hun forelskede sig i igen i en London advokat og flyttede til London med ham.

Citat
Greengrass

han kom til masser af penge og rejste til Spanien

sygeplejersken ka jeg ikke huske.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-03-13 22:37

Mener Greengrass fik besøg af en fra skattevæsnet(han var falsk viste det sig) og han troede han skulle betale en masse, så han lavede et forsvindings nummer, kørte lastbilen ud til vandet, så de troede han var død, han kom senere tilbage og ville have David til at sælge huset så han kunne få opfyldt sin drøm i udlandet!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-03-13 01:47

Citat
Mener Greengrass fik besøg af en fra skattevæsnet(han var falsk viste det sig) og han troede han skulle betale en masse, så han lavede et forsvindings nummer, kørte lastbilen ud til vandet, så de troede han var død, han kom senere tilbage og ville have David til at sælge huset så han kunne få opfyldt sin drøm i udlandet!

Greengrass fik besøg af skattevæsenet 2 gange, men det var efterfølgeren Vernon Scrips der lavede forsvindingsnummeret.
Iøvrigt blev Greengrass spillet ud af serien da han blev syg.

Nå, men Charlie vender jo bare bunken når serien er slut.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-03-13 04:15

Citat
betjent Bradleys advokatkone
hun forelskede sig i igen i en London advokat og flyttede til London med ham.

jeg husker det som hun døde i en ride ulykke i forbindelse med en røverjagt

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-03-13 08:19
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-03-13 09:15

Huskeren er ikke hvad den har været, det må være stelnummeret den er gal med.
Det er jo os flere år siden man så hele serien!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-03-13 10:04

Citat
betjent Bradleys advokatkone
hun forelskede sig i igen i en London advokat og flyttede til London med ham.

jeg husker det som hun døde i en ride ulykke i forbindelse med en røverjagt

Det var den nye læge i Aidensfield som Bradley forelskede sig i efter at han var blevet skilt fra Jackie. Lægen havde en medfødt hjertefejl og tålte derfor ikke belastning, og slet ikke at falde af en hest.

Før Jackie blev utro var der allerede tegn på at hun var træt af ægteskabet, han blev totalt ignoreret da han talte om at få børn..........men man kender jo den slags karierrekvinder der absolut ikke vil være tykke i 9 måneder, jeg havde en sådan kollega.

Serien sluttede med en episode der efterlader et stort hul, men ITN der var i økonomiske vanskeligheder da serien sluttede har definitivt sagt at der ikke komme flere

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-03-13 17:50

Så hut, jeg hvisker, fik Maggi en stilling på et hospital.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-03-13 03:21
Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-03-13 11:20

Tak for svaret dk. også mange tak til jer andre. Go' week-end

Kommentar
Fra : Kizzum

Dato : 26-03-13 11:51

Jeg mener at den bliver vist igen meget snart. Jeg kan ikke huske hvilken tv-kanal det er der viser den. Men det kan man tjekke her: http://www.tvtvtv.dk hvis man skulle have lyst til at se tv-serien igen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-03-13 23:21

Den bliver sendt uafbrudt på TV2 Charlie, sidst på eftermiddagen, 2 afsnit, hver dag - også weekend.