/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Streaming af fodbold
Fra : Runeldo
Vist : 469 gange
100 point
Dato : 11-03-13 17:53

Jeg savner en side, hvor man kan købe sig adgang til fx. cl-kampe, og som ikke er de her gratis gråzonesider, hvor opløsningen er elendig. Jeg har tjekket det danske marked (dyre viasat), men der må være andre på det internationale marked, som man kan købe adgang af til en rimelig penge. Er der nogen af Jer, som ved noget om dette?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-03-13 11:38

Citat
som ikke er de her gratis gråzonesider

De er ALLE gråzone - det er nu en gang TVselskaberne der har rettighederne og betaler i dyre domme for dem....

Kommentar
Fra : mystik

Dato : 15-03-13 22:13

Har du tjekket http://viaplay.dk/sport/ ? Jeg har desværre ingen erfaring med det...fandt blot linket...