/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung Galaxy S GT-I9000
Fra : mubbur
Vist : 798 gange
200 point
Dato : 10-03-13 15:36

Hej Nogen der kan hjælpe?

Jeg skullu opdatere min Samsung Galaxy S, med Kies til den nyeste version, men imens opdateringen er i gang standser programmet, og nu står det kun et reconect phone to computer icon, på skærmen, har prøvet at få telefonen i gendanese mode, ved at holde power knappen + volume op + home knappen nede, men så kommer kun dette reconect icon igen på skærmen, er der nogen som kunne sige mig hvad jeg kan gøre

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 10-03-13 16:23

jeg har en mage til,.... og er ellers ganske tilfreds,
har dog flere gange haft 'underlige' problemer,

lige så mange gange forsvinder problemerne igen
når jeg sletter overflødige apps,
(også selv om der er masser af ledig plads)

på et tidspunkt tændte og slukkede den 10 - 15 gange efter hinanden,
mange gange om dagen,... det var til at blive 'skør i bolden' over,

nu kører den kun med aller mest nødvendige apps,
det gør at den IKKE mere genstarter, og tænder skærmen i tide og utide,
+ batteritiden er 2 - 3 gange så stor,

altså ikke alle apps er lige gode,.. (for min tlf.)

du kunne jo prøve det samme i første omgang,
og se om det også forbedrer din tlf.

og Kies,... bruger jeg aldrig
det tager alt for lang tid.

men prøv at geninstallere Kies, hvis du ablolut vil bruge den.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 10-03-13 16:49

har du prøvet at åbne indstillinger / Beskyttelse (stakit) / Nulstil til fabriksstandard,
(sletter alle data på tlf.),.. ?

måske det virker.

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 10-03-13 20:18

Hej kan ikke åbne den , når man skal starte den kommer der bare en mobil + pc på skærmen så låser den sig der

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 10-03-13 20:46

Citat
kommer der bare en mobil + pc på skærmen

det lyder som om den er tilsluttet en PC,. ?

har du prøvet at åbne / tænde den udentilsluttet / isat kabel,

altså,.
kun åbne telefonens indstillinger / Beskyttelse (stakit) / Nulstil til fabriksstandard,
og på den måde forsøge at sletter alle data,. ?

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 11-03-13 00:05

Hej kan ikke komme ind i mobilen, så kan ikke komme ind i indstillinger eller noget den stopper bare op og viser, det jeg skrev før , den er blokket der, har prøvet at tage batteriet ud og alt som man nu kunne , men uden noget sker

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 11-03-13 10:33

Citat
Hej kan ikke komme ind i mobilen, så kan ikke komme ind i indstillinger eller noget den stopper bare op og viser, det jeg skrev før , den er blokket der

Uha, da, der stopper min viden vist,....

hvis det var min tlf. ville jeg kontakte Samsung support,
de var yderst flinke (dk talende) engang jeg havde problem med mit TV.

http://www.samsung.com/dk/info/contactus.html

eller vente til der kommer en ekspert på området.

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 12-03-13 09:16

Ja ikke nemt, har prøvet den lokale tele her og det vil ikke reparere den fordi den ikke er købt der hos dem, jeg prøvede den suport du sende der, og der kom jeg bare til at den skulle sendes til reparation, så jeg må prøve om jeg kan finde en i Dk, det er købt på Grønland, og er nu på Færøerne , men tak for hjælpen

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 12-03-13 14:06

Prøv at slukke din telefon, pil batteriet ud og vent et øjeblik og sæt batteriet i igen og tænd telefonen.

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 12-03-13 14:18

Det har vi prøvet op tl flere gange, det skal nok sendes til Dk for at få det at køre igen, den vil ikke starte op igen om du tager det ud, så det er blokeret af det program som skulle opdatere den

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 13-03-13 16:10

tror ikke det kan betale sig at rep. på den,
de er ved at være billige som brugt,
også selvom nogle forlanger mere end nyprisen,.......

prøv evt. selv at sætte en annonce i DBA .. og lign. under købes ...

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 200 point
Dato : 14-03-13 12:51

Prøv evt. at følge denne på QXL auktioner,

http://www.qxl.dk/pris/mobil-tele/mobiltelefoner/samsung/samsung-galaxy-s-flot-og-velholdt-fra-1-ikke-simlaast/v/an705670584/?loginsuccess

det plejer at være et godt sted at følge prisudviklingen,
altså hvad den realistisk er værd,... og ikke 'bare' hvad der forlanges rundt omkring.

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 14-03-13 13:19

Tak for det

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 21-03-13 10:29

Tak for svaret EA_HS. der kom ikke mere der så vi lukker bare ned her, prøver at sende den til Dk og få den lavet , skal bare betale porto i første omgang så får jeg at vide om hvor meget det koster at lave den, ha en rigtig god dag der