/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Ikon for Word
Fra : Pytten1510
Vist : 490 gange
50 point
Dato : 10-03-13 15:25

Hej

Jeg har installeret office pakken 2010 på min computer....det sjove er...at ikonet ikke vises...derimod en firkant som om den ikke kan køre programmet....det virker fint og ikonet for Excel, vises uden problemer....nogen som har en forklaring på det ?

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 10-03-13 15:26

Ikonet for Word vises ikke korrekt.....

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 10-03-13 17:01

Højreklik på nuværende ikon>egenskaber>på fanen genveje klik på >skift ikon
...herfra kan du selv.