/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Lav selv en skabelon
Fra : Handy-mand
Vist : 519 gange
85 point
Dato : 07-03-13 13:58

Jeg har et skema jeg bruger til slægtforsning, som jeg lavede for6 år siden, i WordPerfect. Vil så lave en ny udgave i Word, men kan ikke finde nogen muligheder ud over standart som jeg slet ikke kan bruger. Hvad gør jeg

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-03-13 14:00

Legacy har mange skemaer på deres hjemmeside.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-03-13 14:04
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-03-13 17:12

OpenOffice som er gratis - kan åbne wordPerfect dokumenter.
Eller den fremtidige frie office som også er gratis.
http://da.libreoffice.org/

Kommentar
Fra : vith

Dato : 07-03-13 18:04

Måske kan denne side hjælpe dig til at lave en ny skabelon

http://office.microsoft.com/da-dk/word-help/oprette-en-ny-skabelon-HA010030754.aspx

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-03-13 16:46

Hvilken version af Word bruger du?

I 2010 udgaven gør jeg sådan:
Filer - Nyt - der ligger der en del Skabeloner, og du kan selv oprette et nyt eller søge efter flere på office.com - nemt ikke?

Clou

Annuller spørgsmålet
Fra : Handy-mand

Dato : 11-03-13 18:27

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Jeg har fået mit gamle program til at lave skemaet i 2013 udgave. Word Perfect 2000