/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
win ce 6.0 multimedie enhed til android
Fra : Gizmo1226
Vist : 378 gange
50 point
Dato : 05-03-13 22:23

ville høre om der er nogle her inde der ved hvordan man gør, her set lidt forskelligt på nettet, men ike noget jeg tør stole på. kan ikke finde en "manual" til hvordan man gør det.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-03-13 22:31

Uden lige at fatte en klaphat af hvad du spørger om

Så tror jeg næppe du får noget fra Windows til at virke på dit apperatur
og slet ikke Win CE - men man kan jo så bare glædes, hvis det virkede.

Manualer plejer at virke: men HVAD ER SPØRGSMÅLET???

Kommentar
Fra : Gizmo1226

Dato : 05-03-13 22:35

jeg vil af med win ce 6.0, som systemet kører med nu, og installere android på istedet. har set flere på internettet der køre med det, men ingen siger hvordan det virker, ud over det starter op fra et SD-kort.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 35 point
Dato : 05-03-13 23:05

Kan din ? mob/ enhed køre Android?
Mener bestemt, at DET HELE er sat op til hvad DIN enhed kan - ikke hvad man tror den kan
Og har du en ENHED der er sat op til WIN-CE, så er det altså ikke bare noget man skifter ud
med noget fra Google eller linux.

Om det så er muligt at køre 2 systemer på DIN enhed? men tvivler.

Tror nærmere du skulle spørge Microsoft eller udbyderen af din TLF? enhed

Jeg har selv en der kører med en gammel CE4 og den kan endda ikke opdateres, så pas på med hvad du 'læser'/ gør, du kan stå med en hjernevasket lomme pc der intet vil.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 06-03-13 01:21

Jeg tror du får mere ud af at stille spørgsmålet under teknologi - syresystemer. og så skal du være mere præcis med detaljerne.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-03-13 18:51

Jeg formoder at den oprindelige installation er låst fast i hardwaren så den ikke engang kan formateres.

Sælg dimsen og køb en ny.

Godkendelse af svar
Fra : Gizmo1226

Dato : 24-03-13 01:01

Tak for svaret mig-selv.