/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Besked om nye indlæg
Fra : bjarnebr
Vist : 539 gange
100 point
Dato : 04-03-13 10:39

Jeg får tit en besked om at der er et nyt spørgsmål i en af de kattegorier jeg abonnerer på, på kandu og når jeg så går ind for at læse spørgsmålet er det meget tit at der allerede er nogle svar uden at jeg har fået besked på at der er nye indlæg i tråden, det er meget irritetende.
Hvordan sikrer jeg mig at jeg får besked hver gang nogen svarer på et spørgsmål uden at jeg nødvendigvis har nået at læse spørgsmålet først?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-13 10:45

Du får kun 1 besked når spørgsmål oprettes, du skal deltage i spørgsmålet for at få flere beskeder!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-03-13 10:54

Du behøver ikke at deltage, du skal bare trykke send nederst på spørgsmålets side.
Der er sat flueben i

Citat
Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.

Så får du besked, når der er nye indlæg.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-03-13 10:57

Citat
Hvordan sikrer jeg mig at jeg får besked hver gang nogen svarer på et spørgsmål uden at jeg nødvendigvis har nået at læse spørgsmålet først?

Det kan du ikke.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-13 10:57

Citat
Du behøver ikke at deltage, du skal bare trykke send nederst på spørgsmålets side.
Der er sat flueben i

Så plejer der at stå at man ikke kan sende et tomt indlæg!?

Det er så lavet om

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 04-03-13 10:58

Hej Klaudi & Ans
Det er netop det der er problemet, jeg ønsker besked om alle spørgsmål og svar i alle de kattegorier jeg abonerer på uden at behøver at nå at læse selve spørgsmålet først.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-13 10:59

Nå det kan man godt nu!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-13 10:59

Citat
Det er netop det der er problemet, jeg ønsker besked om alle spørgsmål og svar i alle de kattegorier jeg abonerer på uden at behøver at nå at læse selve spørgsmålet først.

Det kan du ikke!

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 04-03-13 11:14

Meget utilfredsstillende, jeg abonerer jo på alle indlæg i diverse kattegorier.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 04-03-13 11:20

Citat
Meget utilfredsstillende, jeg abonerer jo på alle indlæg i diverse kattegorier.

Du abonnerer på kategorier, men kandu kan jo ikke vide, at du ønsker besked om indlæg i diverse spørgsmål, hvis du ikke selv gør noget aktivt.

Du kan enten selv deltage eller blot trykke på send, i de spørgsmål, som du ønsker besked om.

Jeg synes ikke det er utilfredsstillende. Du abonnerer ikke på indlæg, men kun spørgsmål i de kategorier, som du ønsker.

Derfor må du selv gøre noget aktivt.

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 04-03-13 11:25

Tak for svaret ans.
Jeg er meget utilfreds, men nu vil jeg prøve at skrive til Kandu teamet, og se om det hjælper.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-13 11:31

selv tak!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-13 11:32

Citat
men nu vil jeg prøve at skrive til Kandu teamet, og se om det hjælper.

Du kan da skrive liså' meget du lyster, det hjælper da ikke en skid!

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-03-13 11:41

Næh, lad os nu ikke få mere spørgsmåls bombardement end højest nødvendigt...

Er du interesseret må du jo følge med - så nemt er det