/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Soundtaxi
Fra : pepsimax
Vist : 618 gange
50 point
Dato : 02-03-13 19:15

Hej

Positive eller negative

kommentar til dette program

Soundtaxi

mvh

Pepsimax

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-03-13 19:17

Jeg har droppet det, det lavede "huller" i musikken!

Bruger wondershare i stedet, virker fint!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-03-13 19:31

Det virker bare, men om ens PC så ikke kan følge med har aldrig haft problemer med det.
Man afkoder filerne og så sidder man ikke og laver så meget andet, for så kan der gå skår i lyden
Ellers findes der jo andre programmer der kan det samme og lidt til, der endda er hurtigere.

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 02-03-13 19:49

Til mig-selv

hvilke programer

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-03-13 20:25

Citat
hvilke programer

WONDERSHARE Music Converter f.eks.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-03-13 21:04

Citat
hvilke programer

Som nævnt, men de findes BÅDE til film og musik.
Har aldrig haft brug for at afkode film, men når jeg er igang med at rippe fra netmusik så har jeg et godt og særdeles hurtigt program, men den kan jeg ikke mindes virker på en Win7/8 + 64bit
Protected Music Converter - det gjorde den så , men den kan man få masser af fejl på, hvis du bare flytter musen, så hakker lyden, MEN det får du besked om, når du er færdig med at rippe, og så tager man jo bare en tur mere - uden at bruge sin pc.
Er det film, så er der en gratis der hedder DVD Shrink 3.2, men så vidt jeg husker, er den ikke mere til at opdatere, spørg mig ikke hvorfor (de får vel for mange klager) samt et par stykker mere,
du må gerne få dem af mig = PM, det tager lige et par at finde det hele
da jeg ikke lige sidder med det på min disk.
Har prøvet Wonder? og den ville ikke sammen med gamle min pc - den var nok for langsom.

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 50 point
Dato : 03-03-13 00:52

Positiv,.. +9/10

du kan jo prøve at google - remove DRM - det giver dig 2.700.000 resultater
(tomillionersyvhundrede)

den DANSKE udgave af samme - fjerne DRM - giver 'kun' 36.700 resultater
(seksogtredivesyvhundrede)

jeg har selv prøvet både Soundtaxi og 'Tunebites',..
'Tunebites',.. virker langt mere besværlig end Soundtaxi

du kan også kikke ind på eksperten,..
http://www.eksperten.dk/spm/884946
der sidder også et par gamle fjolser,
der absolut mener det påhviler dem at håndhæve den Danske lovgivning,..
-- OGSÅ selv om de ikke kender lovgivningen,
i øvrigt præcis som her på KANDU.DK.
http://www.kandu.dk/spg166494.aspx

Godkendelse af svar
Fra : pepsimax

Dato : 10-03-13 16:51

Tak for svaret EA_HS.