/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Stofa fibernet
Fra : ferik
Vist : 817 gange
100 point
Dato : 01-03-13 14:54

vi har fået, at vide at vi skal have Stofa fibernet, SLUT på oplysninger
? er der nogen der kender lidt til Stofa fibernet
hvad koster det
kan man selv vælge enkelte kanaler, min nabo siger at hun vil have grundpakken og DK4 og Charlie, kan det lade sig gøre

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-03-13 15:31

Det kommer an på hvilken aftale i laver med Stofa. Min bedste veninde har Stofa og hun er meget tilfreds med dem. Vi har antenneforening her, men jeg har tidligere haft Stofa, og den gang kørte det også fint.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 01-03-13 15:37

til granner01
har du link til sider med Stofa fibernet
vi har alm. stofa nu og er meget meget utifreds

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-03-13 15:44

Her er noget om stofas kanaler: http://stofa.dk/tv/produkter/pakker

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 01-03-13 15:53

prøv først at kikke lidt på deres hjemmeside
http://stofa.dk/

jeg har Stofa fibernet og kunne ikke være mere tilfreds,

i 'min by' leverer Stofa gennem 2 (to) antenneforeninger,
de 2 foreninger sender ikke helt samme kanaler,
en vis del af kanalerne er valgfrie (vælges ved afstemning af medlemmerne)

min netforbindelse er på 40/6 (så vidt jeg husker) koster ca 750 kr pr. kvartal,

TV kan vælges mellem to pakker, lille (minimum) (en boligforening)
og stor,.. aner faktisk ikke hvor mange der er ,.. men mere end rigelig,
og ret mange sendes både alm. og HD

desuden får du også stofa web-TV

en stor fordel ved netop Stofa web-TV
er at det kan ses over hele kloden,.. kræver dog en rimelig downloadhastighed
hvis kvaliteten skal være rimelig,

men alletiders på rejsen, eller længere udenlandsophold,
det er ellers ikke muligt at se DK TV kun med såkaldte VPN servere
som sløver computeren utroligt,

men,.... licensen skal de sgu have under alle omstændigheder,..(DR)..

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 01-03-13 16:01

Der er en meget stor blokbebyggelse i Helsingør der har Stofa, de har ikke andet end problemer, og Stofa reagerer kun hvis MANGE ringer og siger der mangler kanaler, ellers reagerer Stofa ikke.

De overvejer kraftigt at skifte.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 01-03-13 16:29

Citat
Der er en meget stor blokbebyggelse i Helsingør der har Stofa, de har ikke andet end problemer........................................ osv.

tror der er 'svipsere' inden for alle leverandører,
tag et kig på Trustpilot.dk

fx... det meget opreklamerede Yousee
http://www.trustpilot.dk/review/www.yousee.dk

YouSee anmeldelser Lavt 4.4 af 10

Hvor Stofanet ligger højere med Middel 5.5 af 10

men prøv selv at læse om andre mulige leverandører,
ingen er vist perfekt,.. eller bare tilfredsstillende.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-03-13 18:04

Mon ikke der blandes nogle ting sammen.....

STOFA har IKKE fiber - det er coaxkabler....

Stofa kommer dog sikkert på fiber med tiden da det er købt af SE der bruger fiber....

Så mon ikke den besked I har fået blot er for at meddele at de går igang snarest muligt

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 02-03-13 10:18

Tak for svaret Nordsted1.