/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Skrift over billed
Fra : laikatøs
Vist : 778 gange
100 point
Dato : 26-02-13 15:40

Har ting tilsalg på nettet, hvordan sættes ordet "solgt" henover billedet ? Svar gerne udførligt

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 26-02-13 16:45

Det kommer an på, hvordan det er lavet..

Har du en side vi kan se det på?

Der er meget stor forskel på om, det er rent HTML+CSS, CMS-System .. er det PHP, .NET ? :)

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 26-02-13 17:09

Hej NegoZatoR

Det er en ann. i den blå avis

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 26-02-13 17:15

1. Du åbner dit billede i fx paint, og vælger tekst værtøjet. Så skriver dit dit text.
2. upload det nye billede til siden...

Godkendelse af svar
Fra : laikatøs

Dato : 26-02-13 19:37

Tak for svaret katekismus. Kom til at skrive solgt på et emne der ikke var solgt, kunne ikke fjerne teksten igen, hvordan gør jeg det ?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-02-13 20:12

Hmm, så du har redigeret dit billede ved en fejl, og gemt det oveni.

Den slags kan man ikke fortryde. Vil så fremover råde dig til at tage kopi af billedet før du redigerer.

Fx har du et billede af en vase, så tag kopi af billedfilen og kald den vase_solgt.jpg.
Så rediger vase_solgt.jpg.

Så for eftertiden kan du blot tage en ny kopi af original billedet, hvis du får brug for det.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-02-13 20:19

Citat
kunne ikke fjerne teksten igen, hvordan gør jeg det ?

Spørg igen, eller bare skriv hvad du egentlig vil, eller få en ´netbutik´ hvor du kan fremvise alt
også hvad der ikke er tilstede mere, har et program du kan få af mig, der kan du lægge alt ind, samt det sørger selv for at der er UDSOLGT, kræver et par timer at få det til at køre som du vil have det,
det eneste det kræver er at du har en Paypal konto - tror også det virker uden, men har ikke prøvet det.
Ellers er ganske simpelt CMS (gratis) sikker en god løsning, bruger det selv, der kan du udbyde ?
og trække tilbage, men
Citat
Har ting tilsalg på nettet

Det siger ikke meget.
http://www.hkvstore.com/paypalshopmaker/features.asp
Dog har jeg aldrig fået et af disse til at virke på min side, men de er gratis.
http://www.opensourcecms.com/scripts/show.php?catid=3&category=eCommerce