/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
dokumenter kompatible med Ipad
Fra : Whisper01
Vist : 442 gange
50 point
Dato : 25-02-13 17:17

Nu er jeg helt firkantet i hovedet. Har kigget på tusindvis af muligheder på App store er ikke blevet klogere. Men er forvirret af at downloade en masse programmer som jeg alligevel ikke kan bruge.
Altså jeg har en del dokumenter på google drive. Vil gerne kunne redigerer dem på min Ipad for at uploade igen. (odt. pdf. doc.)
Er der nogen der har nogle gode fif´ssss : Jeg havde ellers forsvoret at jeg aldrig skulle eje apple produkter, men sidder her og bander over min iphone og ipad
Openoffice har nok ikke lavet en app til ipade

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 25-02-13 17:29

Hvis du henter Google Drive til iPad, så kan du også redigere i de dokumenter du har liggende :)

Der er dog den undtagelse at, det vidst ikke virker med excel ark.

https://itunes.apple.com/dk/app/google-drive/id507874739?l=da&mt=8

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-02-13 18:55

Du skal bruge Open office til at åbne og ændre .odt filerne til det som din Ipad kan håndtere.
Gem som giver mange muligheder for nyt "filefternavn"

Open Office kan på samme måde ændre .doc filer

Hvis de pdf filer er låst kan Open Office åbne og jeg ved ikke der kan ændres filefternavn

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 27-02-13 20:20

Du kan også hente Apples egen tekstbehandling, findes i en glimrende version til iPad

Den hedder Pages

Kommentar
Fra : Whisper01

Dato : 01-03-13 14:53

Jamen med Pages kan jeg jo ikke gå ind med mine eksisterende dokumenter(skrevet i open office ) for at arbejde med dem . Jeg vil helst undgå at skulle skrive samtlige dokumenter om igen i et andet program.
Eyvind: jeg tror jeg vil lige efterprøve det du skriver med at "gem som"
Måske virker det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-03-13 17:15

Ja prøv det.
Men hvilke filtyper kan sådan en Ipad håndtere - altså efternavne.