/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Slette en "forkert" Startside
Fra : clou
Vist : 406 gange
300 point
Dato : 22-02-13 18:39

Hej derude

Jeg har rigtig "klokket" i det - jeg installerede et program, uden at være helt oppe på dupperne, så nu har jeg et KÆMPE problem.

jeg har fået en Startside der hedder: www.22find.com - men problemet er, at den figurer ingen steder, når jeg kigger ind for at opsætte en anden Startside - kan slet ikke finde den nogen steder, så hvad gør jeg for at få den slettet?

Jeg har skrevet inde i Indstillingerne under Funktioner, at den skal vælge min "gamle" Startside, trykker Anvend og Ok - men lige så snart jeg lukker siden ned og starter op igen, så er den pågældende 22find tilbage.

Jeg vil IKKE ha' den - har slettet alt hvad der hedder sådan inde i Registreringsdatabasen, men uden held.

HJÆLP!!!!!!!!!!!!!

Clou

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-02-13 18:43

Gå til funktioner og klik på Internet indstillinger under fanen Generelt skriver du adressen på den side som du ønsker skal være din startside, eller går til siden som skal være startside og klikker på Brug aktuel side, det er for Internet Explorer, hvis du bruger en anden browser skal du ændre i browserens indstillinger

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 22-02-13 18:45

Her er deres egen vejlidning: http://22find.com/static/22find/uninstall.html

Prøv først at følge den inden vi går til de mere drastiske muligheder

Kommentar
Fra : clou

Dato : 22-02-13 18:57

Tak for Jeres svar

Jeg annullerer det igen - for jeg fandt selv løsningen - jeg Systemgendannede så nu er ALT godt, tak for Jeres hurtige respons

Clou

Annuller spørgsmålet
Fra : clou

Dato : 22-02-13 18:58

Jeg fandt selv løsningen - Jeg Systemgendannede så nu kører det perfekt!

Clou

Kommentar
Fra : Klaudi