/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Google Earth
Fra : Jkaas
Vist : 843 gange
100 point
Dato : 22-02-13 15:23

Hej

Er der nogen der ved hvorfor Google Earth ikke virker sammen med Windows 8, og eventuelt en løsning på problemet.
Jeg har prøvet at installere det flere gange men det virker ikke ordentligt.

Venlig hilsen

John Kaas

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 22-02-13 15:28

Den virker heller ikke ordenlig med Win 7

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 22-02-13 15:31

Google earth virker fint hos mig på win7, var lige inde og checke.

Min opdatering til win8 lykkedes aldrig, så det har jeg opgivet.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 22-02-13 15:37

Google Earth virker nogenlunde, men billeder der uploadet og Youtube virker ikke hos mig

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 22-02-13 16:06

There are a number of open discussions in this forum with Windows 8-related issues:
https://productforums.google.com/d/topic/earth/rgd1By52RAU/discussion
https://productforums.google.com/d/topic/earth/KCyCf0LEZQ4/discussion

Google Earth documentation says it only supports XP through Win 7 and there isn't official announcement from Google of when GE will be supported on Windows 8.

Google Earth nevertheless works on Windows 8 for many users BUT not for all and there are some suggestions for the latter to revert back to v6.2.

To download the current 7.0 or 6.2.2 versions, the direct URLs are found here
http://earth.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=168344

Google is aware of the issue but no official announcement regarding Win 8 had been released. Stay tuned for more details.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 22-02-13 16:54

Det virker fint her i Windows 8

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-02-13 23:37

I skal være opmærksomme på om i kører en 32 bit eller en 64 bit.

Google Earth kører fint på min win 7 64 bit, men hvis i har en 32 bit så skal i vælge programmer der kører i 32 bit og har i en 64 bit maskine så skal i vælge 64 bit versionen af google earth.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-03-13 17:05
Godkendelse af svar
Fra : Jkaas

Dato : 07-03-13 15:01

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-13 15:33

velbekomme