/ Forside/ Interesser / Helbred / Misbrug / Spørgsmål
10  25 300
Stoffer-Medicin
Fra : alan57
Vist : 471 gange
100 point
Dato : 22-02-13 05:09

Jeg er ved at være rigtigt godt træt af de Danske politiker der laver love der får politiet til at jage alm: mennesker der indtager stoffer, ved at forbyde disse ting skubber vi folk over i armene på de kriminelle bander og derfor får vi kampe om disse markeder og folk bliver skudt hele tiden dette er sku vanvittigt.
Fjern forbude på de fleste stoffer, dvs; Hash Heroin Morfin og alm medicin fra apoteket.
Ophold forbude på Kokain Amfetaminer LSD, så politiet kan gå efter disse stoffer fordi de er meget farlige, bla: er de skyld i rigtig mange voldssager i hele verden og mange blander disse tre ting med Væksthormoner der gør dem endnu værre.
Jeg har aldrig mødt nogen på de første stoffer der bliver voldlige fordi de tager disse ting, det er stille og rolige mennesker der helst vil gå stille med det uden at lave noget forkert, men nå man som politikere forbyder dem sker der det at nogen tænder af fordi at di samme politiker presser dem over i hænderne på de kriminelle og de tager alle de penge de kan for disse ting og hvis man ikke lige kan betale vil der ske ting og sager, plus en ting mere pga: de samme politikere der skære ned i psykiske syge menneskers medicin, må de til at købe ved de kriminelle og disse stoffer skal ikke indtages af disse syge folk, fordi ofte bliver deres sygdomme meget værre.
Derfor må den danske befolkning til at komme frem på banen, ellers vil det blive meget værre tro mig og lægerne SKAL nu til at tale med kæmpe bogstaver og lade være med at lade sig kue af Sundhedsstyrelsen og lægeforeningens politiker, jeg mangler også Apotekere og Dyrlæger som også har en kæmpe viden på disse ting.
alan57

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-02-13 06:56

Har du overvejet, at stofferne medfører anden kriminalitet end den vold som brugerne udsætter andre for?

Selvom vi løftede forbuddet i Danmark og gjorde stofferne lovlige, så er de stadig forbudt i resten af verden, kriminaliteten vil altså ikke forsvinde, den vil bare foregå et andet sted, men så er det måske ikke vores problem længere?

Iøvrigt er mennesker, som er påvirket af hash, heroin etc. en stor fare i trafikken, hvad enten de fører et køretøj, eller blot er fodgængere, så helt ufarligt er det altså ikke.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 22-02-13 08:31

Kortoververden
Det har du ret i, men der er fare alle steder det høre jo med til livet, ellers ville det ikke være at leve, vi bliver sku efterhånden pakket ind i vat og når nogen dør flipper folk ud vi har skubbet døden og sygdomme så langt væk fra det alm: liv at det er ved at være en farce og der gøres alt for at vi skal blive ældre og ældre og det er sku ikke at leve især ikke når vi er blevet overbefolket denne planet kan snart ikke brødføde de mennesker der er til idag.
Det kunne jo være at andre lande så også kom til fornuft, der bliver brugt enorme mængder af penge til politi i hele verdenen, i USA er der opstået en politiforening der går ind for at lovliggøre disse stoffer jeg her taler om, fordi de har indrømmet at de har tabt det slag, får de fat i 1 ton kommer der 60-100 ton ind alligevel.
Vi afskaffer jo heller ikke biler og andre farlige ting fordi der kan ske uheld vel?
Det vi gør idag er simpelhen dumhed og så dyrt at hvis folk fik at vide hvad det kostede at opretholde ville 99% af verdens befolkningen sige STOP.
alan57

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-13 11:59

Hvad er dog så interessant ved de "stoffer".....

UDRYD lortet....

Hvorfor i himlens navn skulle det afkriminaliseres

Skal vi så også gøre det lovligt at voldtage små piger fordi nogen har de lyster

eller skal vi gøre det lovligt at stjæle biler fordi nogen ikke har råd til at købe dem