/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
iTunes ringetoner Iphone5
Fra : ilgp
Vist : 695 gange
200 point
Dato : 21-02-13 20:23

Jeg har fået en Iphone 5 og har fundet ud af at ringetonen med en hane som galer, kan fås gratis. Den skal hentes via PCén. Jeg har logget på iTunes med tlf sat til og har også hentet ringetonen. Der er bare det ved det at jeg ikke kan finde den på pcén og når jeg finder den på tlf, får jeg at vide at jeg skal synkronisere iphonen og Pc. Men det har jeg gjort. Det må jo være det rigtige jeg har gjort når jeg får at vide at de er hentet når jeg er logget ind på iTunes via Pcén med tlf tilsluttet. Håber ikke det lyder for indviklet til nogen kan hjælpe. Mvh ilgp

Kommentar
Fra : clou

Dato : 21-02-13 21:03

Kan ringetonen "kun" hentes til Iphone 5?

Jeg er lige med på en "kigger"

Clou

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 21-02-13 21:32

Appsén ligger på Iphone5 og 4s, da min veninde har en sådan. Men de gratis skal via iTunes på Pc. Det er med vilje gjort besværligt fordi de helst vil ha´at man køber. Dem man køber lægges direkte ind under ringetoner med det samme. Men det er fordi jeg gerne vil have hanen der galer.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 21-02-13 21:33

Når du står i iTunes, kan du så se den under Toner ?

Accepteret svar
Fra : pk2dk99

Modtaget 200 point
Dato : 21-02-13 22:26

prøve at download og installer programme iringer. du kan download gratis her

http://iringer.dk.malavida.com/d8744-download-gratis-windows

det er nemt og hurtigt.

Held og lykke.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-02-13 06:57

Du skal i telefonens kontrolpanel i iTunes og vælge synkroniser ringetoner.

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 22-02-13 11:11

Jeg har været under indstillinger, tlf er sat til automatisk overførsel. Men det sker ikke ved de gratis ringetoner. Inden jeg downloader iringer som jeg hatr fået link til, vil jeg gerne vide hvordan det fungerer, skal også have det hentet på dansk da jeg ikke er så god til det Engelske.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 22-02-13 18:16

Har du åbent link? du kan læse alle vejledninger om overførsel på den webside. Klik på de 5 fotos som hjælper at hvordan du skal lave ringtone. det er meget nemt.

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 27-02-13 21:24

Tak for svaret pk2dk99.