/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Reflekser
Fra : mig-selv
Vist : 401 gange
10 point
Dato : 21-02-13 20:03

Hvordan kan det være, at næsten alle der render rundt med gevær/pistol altid blinker
=
EFTER braget har lydt og vedkommende? de har skudt er dødt.

Er de bare dumme og eller tror de virkelig at de er hurtigere end lyden/ kuglen
hvis den/det gevær gav bagslag og de virkelig kunne beskytte sig selv eller øjnene.

Man kan opleve det når BØRN puster en ballon op og den siger BANG,
men hvorfor hos voksne/jægere/soldater.
Har de aldrig selv pustet en ballon op som lille, eller skal de til gentræning, som voksne.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 10 point
Dato : 21-02-13 22:23

Det hedder en refleks, lige som når lægen slår på dit knæ med sin gummihammer.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-02-13 00:37

Citat
Er de bare dumme og eller tror de virkelig at de er hurtigere end lyden/ kuglen
hvis den/det gevær gav bagslag og de virkelig kunne beskytte sig selv eller øjnene.

Du gør jo præcis det samme

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-02-13 15:09

Du har jo ingen reflekser, og du har øjnene lukket hele tiden, sååå!

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-02-13 15:10

Citat
Hvordan kan det være, at næsten alle der render rundt med gevær/pistol altid blinker
=
EFTER braget har lydt og vedkommende? de har skudt er dødt.

Er de bare dumme og eller tror de virkelig at de er hurtigere end lyden/ kuglen
hvis den/det gevær gav bagslag og de virkelig kunne beskytte sig selv eller øjnene.

Man kan opleve det når BØRN puster en ballon op og den siger BANG,
men hvorfor hos voksne/jægere/soldater.
Har de aldrig selv pustet en ballon op som lille, eller skal de til gentræning, som voksne.
Hold da kæft!! Skrev han virkelig det..?

Hvor meget skal man hore før ørerne falder af..?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-02-13 19:48

Citat
Du har jo ingen reflekser, og du har øjnene lukket hele tiden, sååå

Mange TAK for den SKIDE kommentar - var den nu OGSÅ nødvendig = SKIDERIK
Så har i sgu da aldrig set mennesker med et skidevåben, der står og VOLDTAGER
aftrækkeren og VENTER på et brag , og så lukker de også øjnene istedt for.

NÅ: men endnu en spørgsmål der bliver kasseret, grundet Klaudi

Citat
Du gør jo præcis det samme

Desværre ikke, man kan fravendes, har endda bevis på samme, men det må jo blive en anden dag.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 24-02-13 19:50

Tak for svaret EXTERMINATOR.

Det vidste jeg nu godt, men.