/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
kender du denne side ?
Fra : dk
Vist : 932 gange
50 point
Dato : 20-02-13 12:10

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-02-13 12:25

Har handlet ved dem 1 gang, og varen kom frem
Jeg vil dog passe på med de led-fiduser, har før købt dem i kina og printet brændte af efter en måneds tid, samt de lyser ikker så godt som der reklameres med

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-13 12:35
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-02-13 13:32

Jeg har handlet hos dem flere gange uden problemer, husk bare:

Der er sammenhæng mellem pris og kvalitet
Der kommer en ekstra regning på told da du handler udenfor EU

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-02-13 14:31

Citat
Der kommer en ekstra regning på told da du handler udenfor EU

Kun for beløb over 80.-
Det er derfor der er så mange utilfredse kunder på trustpilot, de glemmer nemlig Told og fragt
http://www.toldpriser.dk/toldberegner

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-02-13 14:37

takker for input,

alm pære som i linket koster herhjemme fra 40,-
og alm led ca 115,-
jeg har ikke kunnet finde nogen magen til herhjemme (som i linket)

det med told er ikke noget problem....

jeg skal bruge 8 stk + nogen i reserve så jeg ska nok have 20 stk

det er mere om det er en fup og fidus side.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 20-02-13 14:46

Har du forespurgt hos Matronics?

http://www.matronics.dk

Kommentar
Fra : dk

Dato : 20-02-13 14:52

jeg har ikke forespurgt der men det vil jeg da gøre takker for link

her http://lysoglup.dk/
er de tæske dyre

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-02-13 15:06

Citat
det er mere om det er en fup og fidus side.

Det er det ikke, men selv Post fra kina kan forsvinde.
Jeg har købt meget i kina, hvor jeg ud af over 60-80 forsendelser ikke har modtaget 2 pakker/ breve.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 20-02-13 15:08

Kan så lige tilføje, at der firmaer, der særdeles hurtige, max 14 dage mens andre er oppe på en måneds tid, og det er sendt fra dem som normal post

Godkendelse af svar
Fra : dk

Dato : 18-03-13 17:46

Tak for svaret mig-selv.