/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Uoriginale blækpatroner
Fra : sonjor
Vist : 602 gange
200 point
Dato : 19-02-13 14:12

Hej
Jeg har en HP Photosmart 7510, og har købt kompatible patroner, men nu laver den dårlige udskrifter ved kladde-udskrift, hvilket jeg ellers næsten altid bruger. Der er lodrette baner, hvor der ikke står noget. Jeg har renset både renset og justeret skrivehoveder flere gange, men intet hjælper. Kan det være patronernes skyld?? eller SKAL jeg købe de dyre originale?
Hilsen Sonja

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 19-02-13 16:44

Hej Sonja
Reklamationsretten hos HP bortfalder ved brug af uorginale patroner. Jeg har arbejdet i et servicecenter, og har erfaring med at HP ikke vil deltage.
Der er kun ét godt råd .. bid i det sure æble .. og køb originale patroner..

Benyttes originale, og udskriften ikke er perfekt, bytter HP uden diskussion .. forudsat at printeren er købt indenfor 2 år.
/PG

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 19-02-13 16:50

@Guild
Ja ok, det er jeg klar over, jeg ville heller ikke klage til HP lige nu, og jeg har bestilt nye orig. patroner nu, og jeg kan jo godt bruge de uorig. jeg har p.t., blot ikke udskrive i kladde. Når de nye patroner kommer må jeg teste igen. Kan de dårlige kladde-udskrifter godt skyldes patronerne mon?

Accepteret svar
Fra : Guild

Modtaget 200 point
Dato : 19-02-13 17:04

Uorginale kan adstedkomme mange forskellige fejl .. sansynligvis også denne.
/PG

Godkendelse af svar
Fra : sonjor

Dato : 19-02-13 17:06

Tak for svaret Guild.