/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word 2003 Indsæt foto
Fra : Handy-mand
Vist : 540 gange
115 point
Dato : 18-02-13 23:40

Jeg er ved at skrive "mit liv". I den forbildelse skal der sættes foto ind, større og små, og med forsat tekst i forlængelse med fotoet ( som tekst på 3 sider ). hvordan gør jeg.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-02-13 23:42

Klikker på indsæt billede

Kommentar
Fra : Handy-mand

Dato : 19-02-13 00:00

Kan da indsætte foto, men da ikke skriver op / ned langs billed siden, ved indsætte foto.
Jeg kan da ikke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-02-13 00:10

Du skal se på og indstille Ombrydning hvis du vil have tekst omkring de indsatte billeder.
En anden mulighed er at skrive tekst på selve billedet, men skriv på en kopi af billedet aå du stadig har originalen, kopien kan så sættes ind i tekst programmet

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-02-13 00:13

Du klikker på Spørgsmålstegnet og skriver Billede, så kommer der løsninger på dine spørgsmål...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-02-13 00:14

Funktioner > Indstillinger, fanen Rediger
find punket Indsæt billeder som,
der kan du vælge forskellige typer
prøv f.eks. Igennem!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-02-13 00:21

Eller når du har sat billede ind,
så klik på Billede værktøjslinjen
og find ikon med lille hund og vandrette streger
der kan du os vælge tekstombrydningen

Kommentar
Fra : Handy-mand

Dato : 19-02-13 02:04

Et stor tak til alle med tak for hjælp har nu lagt de første ind.
Mange hilsen Handymand

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 115 point
Dato : 11-05-13 11:51

Og så husker du lige at AFSLUTTE spørgsmålet rigtigt!

http://www.kandu.dk/faq.aspx#10

Godkendelse af svar
Fra : Handy-mand

Dato : 11-05-13 12:00

Tak for svaret marken84. perfekt godt bruger det allerede
Mvh Mogens