/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvilken forening?
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 685 gange
200 point
Dato : 18-02-13 14:45

Ballegaard skriver
Citat
For sådan en opførsel kan vi ikke ha`. i foreningen og husk Jeg har lige taget huld på ”Fire nye år”
Ballegaard er ikke meget for at oplyse hvilken forening det drejer sig om.

Jeg kan nu røbe for X'erne, hvilken forening der er tale om. Hold på hat og briller - det er morsomt det her - altså, når vi tænker på, at det trods alt drejer sig om "voksne mennesker"

Husker I, kære X'ere, da vi var drenge på ca. 10 - 11 år og stiftede en hemmelig klub. Klublokalet var under spisebordet - eller inde i et gammelt kasseret klædeskab. Og alt skulle foregå i yderste hemmelighed. Kontingentet var som regel en blankpoleret 5 øre med forfald den 14. i hver måned.
Det er sådan en klub Ballegaard er valgbar til - og praler af - med ordene;
Citat
og husk Jeg har lige taget huld på ”Fire nye år”

Vorherre bevares da.

Mvh.
Tommy

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 200 point
Dato : 18-02-13 16:19

Ganske enkelt, kære Tommy !!

Han er blevet "stikprøve-konsulent" i Bajutforeningen - deres største udmærkelse er en forsølvet ko-patte-sugekop, som er beregnet til at hænge om halsen, mest til pynt, men kan i påkomne tilfælde også bruges udvortes........??!!??
Derfor også bemærkningen om, at han har taget huld på en ny 4-årig periode

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-02-13 19:36

Citat
Han er blevet "stikprøve-konsulent" i Bajutforeningen - deres største udmærkelse er en forsølvet ko-patte-sugekop, som er beregnet til at hænge om halsen, mest til pynt, men kan i påkomne tilfælde også bruges udvortes........??!!??

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 18-02-13 19:40

Jamen tak for at delagtiggøre for Gud og hvermand hvad ingen her har for 5 øre interesse i at vide andet end hjemløse weekendmordere som åbenbart er ekskluderet af lige så tåbelige ligegyldigheder

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-02-13 19:41

Jeg troede Ballegaard var medlem af "ForeningenTil Fjernelse Af Vakuumtryk" - FTFAV.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-02-13 21:45

Citat
Jamen tak for at delagtiggøre for Gud og hvermand hvad ingen her har for 5 øre interesse i at vide andet end hjemløse weekendmordere som åbenbart er ekskluderet af lige så tåbelige ligegyldigheder
Arhhhh, du skulle da lige "nysger"

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-02-13 21:52

Citat
Jeg troede Ballegaard var medlem af "ForeningenTil Fjernelse Af Vakuumtryk" - FTFAV.
Når Bent prutter danner det et vakuum - og her har vi grunden til hans dårlige ånde.

Mvh.
Tommy.

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-02-13 10:01

Tak for svaret Øjenvidnet4.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-02-13 11:11

Mange tak for poings, Tommy.

ØV4