/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 7 ingen lyd
Fra : Sandvad261
Vist : 588 gange
200 point
Dato : 17-02-13 20:44

Jeg sidder her og skal tale med en fra Kreta, og det kører fint med billede, men der er ingen lyd på fra Kreta. jeg selv kører Mac så jeg kan ikke hjælpe.

Hej

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-02-13 20:55

Er det en offentlig computer? Så kan du ikke gøre noget
Hvis det er en af vennernes Windows computer som skal have hjælp, så er det nemmeste at gå til Enhedshåndtering, se efter gul spørgsmålstegn og opgrader driver hvis der er en
er der ikke nogen spørgsmålstegn så højre klik på Lydoutput og -input og klik på Fjern lyd driveren, genstart computeren, Windows finder selv en brugbar driver hvis det er standard lydkort, er det et lydkort som brugeren selv har sat i så skal i hente en driver fra producenten.
Lyd driver er også under Enheder til lyd video og spil

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 210 point
Dato : 17-02-13 21:22

Er det skype der ikke er lyd på?

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 17-02-13 22:13

Tak for svaret granner01.
Det var et godt bud at det var i Skype, og så kørte det bare.

Hej

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-02-13 22:47

Skype har haft et problem med lyden, så det kan du opleve en anden gang også. Nogle dage går det fint andre dage hakker det. Jeg snakker selv med Australien og USA.