/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Forbinde LG Optimus med HP PC
Fra : Lincoln1242
Vist : 2782 gange
50 point
Dato : 17-02-13 13:02

Det er lykkedes mig at skabe forbindelse mellem min LG Optimus 2X og min HP PC via Bluetooth...

Men når jeg skal overføre billeder fra min mobil til computeren, så går det jo væsentlig hurtigere med et usb kabel.

Problemet er blot at når jeg forbinder mobilen med pcen, så sker der.... intet! PCen afspiller en lyd, og jeg kan se at mobilen bliver opladet. Men hverken på mobilen eller pcen er der mulighed for at overføre filer. Mobilen er ikke synlig i stifinderen.

Der er sikkert en eller anden indstilling (blandt tusinder), der står forkert. Men spørgsmålet er hvor jeg skal starte med at fejlsøge?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 17-02-13 13:18

Du mangler sikkert en usb driver:
http://www.lg.com/uk/support-mobile/lg-LGP990
Opti,us X2 hedder LGP990 når den skal have nummer betegnelse så det er den rigtige driver

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 17-02-13 13:50

Drevet vises ikke i Windows Stifinder
http://support.microsoft.com/kb/330140/da

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 17-02-13 14:02

Hej.
På min seneste opdatering af software på min LG P990 (Ice Cream Sandwich: http://www.android.com/about/ice-cream-sandwich/) vises et skærmbillede på Iphone, når jeg har tilsluttet den til min PC med USB til LG PC Suite, hvor jeg kan vælge hvilken funktion Iphonen skal bruge: 'Kun opladning' - 'Lagerenhed' - 'Medie sync (MTP)' - 'USB-modem' eller 'LG software'.
Står den i 'LG Software' kan programmet LG PC Suite nemt bruges til at overføre diverse filer mellem enhederne.

Ved ikke om det er nogen hjælp

Godkendelse af svar
Fra : Lincoln1242

Dato : 17-02-13 15:03

Tak for svaret o.v.n. - det var lige det, der skulle til!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-02-13 01:53

Godt det lykkedes for dig at få forbindelse