/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Alfix Cerafill Colour gammelt ?
Fra : smuller54
Vist : 552 gange
250 point
Dato : 16-02-13 16:01

hej
Jeg fik en lille overraskelse, da jeg ville reparere fugen omkring en enkelt mosaik stift.

Jeg havde en næsten hel pose tilbage, af Alfix Cerafill Colour , men da jeg skulle blande med vand sker der bare det at vandet perler bare ovenpå, som olie på vand.

Altså jeg kan ikke få blandet en portionen, da vandet ikke vil blive opsuget, uanset hvor meget jeg pisker i den.

Jeg kan læse mig frem til på posen at der en holdbarhedstid på 1 år i uåbnet tilstand. Kan man redde det ? Jeg vil da meget gerne være fri for at købe en hel ny, for en enkelt lille "flise" mosaik stift.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-02-13 16:40

OK jeg var for tidligt ude, så jeg røg lige til computeren - da det ikke ville makke ret.

Kandu tænkte jeg - det må være hjælpen

Tålmodighed er en dyd-

Jeg tilsatte lidt lunkent vand og arbejdede lidt mere med det- og nu "funktionerer" det sgu´

Ellers tak for hjælpen

Det ender nok som en smalltalk istedet

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-02-13 17:21

Og hermed start på en smalltalk

Søndagen nærmer sig- og hvilke projekter har I gang i ?

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 250 point
Dato : 16-02-13 19:10

Det var lige hvad jeg ville foreslå..........................hit med påængernø.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-02-13 20:36

Citat
Det ender nok som en smalltalk istedet
den er jeg med på, altså ikke det der stads til at fuge med men snakken
øh hvad jeg har gang i? Det kniber at tiden kan slå til selv om jeg lige har haft en uges ferie, som sædvanlig udforsker jeg computeren muligheder når jeg sidder bag skærmen, udendørs sker der ikke meget, dyrene skal fodres og passes men det er nemt fordi det er baseret på fritids landbrug, jeg har jo som bekendt fuldtids job ved siden af, markerne er helt stive af frost så vi kommer ind i marts mindst før jeg får rigtig travlt, hvis vi kommer helt hen i slut april så falder såning sammen med at højsæsonen for vindue og dør produktion for alvor kan mærkes og der kommer pres på, så til den tid er jeg vist temmelig uomgængelig, altså hvis jeg ikke har sået korn på markerne før travlheden på jobbet kommer

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 16-02-13 21:07

En uges ferie - ja det kunne jeg også godt bruge.

Jeg har 3 dage op til påske- så håber jeg at jeg kan gå lidt i gang udenfor.

Normalt plejer jeg at få renset alger af træterassen på det tidspunkt. Lige nu er den nærmest livsfarlig at bevæge sig på.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-02-13 13:30

Hvor er de snakkesalige brugere?
Synd du ikke kan rette overskriften, men kun kategorien nu du har valgt at det skal være en snakketråd

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 17-02-13 13:39

Jeg slutter den her o.v.n

Du har ret den er ikke til at gennemskue, når overskriften ikke kan ændres

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 17-02-13 13:41

Tak for svaret Eyvind.

For den kvikke bemærkning, som trods alt var relateret til første spørgsmål

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-02-13 13:43

Mange tak - det hjælpe altså at plage.