/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Telefonnumre kan ikke slettes
Fra : ilgp
Vist : 1417 gange
100 point
Dato : 15-02-13 21:13

Hej, håber på lidt hjælp. Har en Nokia 7230 som jeg har prøvet at slette telefon numre fra når jeg går til "log" Sletter alle ubesvarede,udgående og indgående opkald. Men mærkeligt nok bliver der tilbage 2 indgående opkald stående som jeg ikke kan slette. Jeg har dem ikke stående i kontakter, men har prøvet at sætte dem under kontakter. Men de kunne stadig ikke slettes så jeg har slettet dem fra kontakter igen. Er der en som kan give mig en forklaring eller en løsning på dette? Har aldrig haft det problem før på andre telefoner. Mvh ilgp

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 16-02-13 11:07
Kommentar
Fra : alka

Dato : 16-02-13 11:28

På min Nokia fik jeg også et "sletteproblem". Det va min sidste sms, de kunne ikke sletts, ligegyldigt hvad jeg gjorde. En dag slukkede je tlf. og tændte den igen, eftefølgende kunnejeg slette beskeden - hvorfor?

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 16-02-13 11:42

Jeg har også selv brugervejledningen liggende på min pc. Der er ingen hjælp at hente.Når jeg går på "log" markerer navnet og siger "ja" til at slette fra listen skriver den "forkert valg" I venstre side hvor jeg kan vælge, er der kun muligheden "opkaldsvarighed" eller " gem" Alle de andre som stod der er slettet, kun de 2 er tilbage som ikke kan slettes.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 16-02-13 11:49

En Nokia kan vel også gå i stykker?

vic200

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 16-02-13 11:50

Jeg har lige haft slukket tlf og efterfølgende tændt den igen, men det hjalp desværre ikke. Må nok høre i en mobilforretning, men da jeg har udbyder på nettet er det måske lidt svært at få hjælp ad den vej.

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 16-02-13 11:53

Den er jo ikke gået i stykker som sådan, fungerer fint, både med opkald og de andre ting.Blot det problem at den ikke sletter de 2 sidste navne i loggen. Alle de andre som stod på listen blev jo slettet, på nær de 2 sidste.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-02-13 11:57

Har det nogen betydning om de er slettet eller ej ?????

Annuller spørgsmålet
Fra : ilgp

Dato : 27-02-13 21:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål