/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Forskelsbehandler regeringen ikke
Fra : PeterTheisen
Vist : 423 gange
10 point
Dato : 15-02-13 18:27

Regeringen vil afskaffe varighedsbegrænsningen på sygedagpenge, men kun for 11 politisk udvalgte, alvorlige sygdomme.

Forskelsbehandler regeringen ikke, når den tilsyneladende synes, at man er berettiget til flere penge fra staten, hvis man lider af noget bestemt?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-02-13 19:01

Vi lider vel alle af noget bestemt.For mit eget vedkommende,galopperende kuppelkatar.

M.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 10 point
Dato : 15-02-13 22:16

jo

Godkendelse af svar
Fra : PeterTheisen

Dato : 16-02-13 05:31

Tak for svaret mig-selv.