/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Yamaha Jog R Afdrosling
Fra : RectaL
Vist : 647 gange
175 point
Dato : 06-06-03 17:36

Hey..
Jeg er en glad køber af den nye Yamaha Jog R.
Den køre 38 lovlig, dog har jeg fået pillet ringen. Så den køre ca 54 efter spedo.

Jeg ved den er afdroslet andre steder, men jeg har ingen anelser.
Den har ikke noget blindrør det sidder der ikke på Jog R modelen.

Plz skriv hvis i ved noget !!!!

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-06-03 17:43
Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 06-06-03 18:18

Hej RectaL

Du kan også prøve at kigge her: http://www.scooter-tuning.dk/

Under tuning ude til venstre kan du vælge forskellige grader af tuning og har du et helt specifikt spørgsmål, kan du deltage i deres forum (også ude til venstre).

mvh srhansen

Kommentar
Fra : hertug

Dato : 13-07-03 19:58

Jeg ved i hvert fald at den ik tar nok omdrejninger til at kilremmen kommer så langt ud som den skal...dvs.
At yamaha sparer ved at ikke at putte en skive på gliderøret i vario´en....jeg leder selv efter hvordan får flere omdrejninger..jeg har tænkt på andre tandhjul i gearingen....men jeg ved ik...Hygge Thomas

Kommentar
Fra : jimster

Dato : 20-07-03 11:25

Hej Har Selv Lige Købt den nye Jog R Og der sidder altså et blindrør har fået min fjernet og den køre 85!

Kommentar
Fra : RectaL

Dato : 21-07-03 02:51

det er en 45 eller en Jog RR du har købt så.. også er din en LC formodentlig.. derfor..

Kommentar
Fra : jimster

Dato : 30-07-03 11:45

Nope en Jog R 30 udgave!