/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Tandbehandling.
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 1523 gange
500 point
Dato : 14-02-13 19:32

Mine svigermor skal have ordnet sine tænder. Efter mange års brug er hendes spisestel tjenlig til en hovedreparation.
Nogen bruger danske tandlæger og nogen tager til Polen eller til Sverige. Ja, jeg har sågar hørt at enkelte tager til Filippinerne.

Vi surfede lidt på nettet efter tandlæger/tandbehandling og fandt et tilbud fra en Filippinsk tandlæge, hvori der stod: “Har de fået rynker omkring munden og på kinderne, kan De få disse rynker rettet ud med et nyt gebis.“ Lidt længere ned i “annoncen” stod der: “At anbefalinger fra tilfredse danske patienter kunne fremskaffes.” Endvidere var prisen, sammenlignet med danske tandlægers pris, meget meget billig - enormt billig.

Da svigermor er en “handlingens mand” tog hun straks sin telefon og ringede til tandklinikken for at høre, hvem fra Danmark der havde fået nyt gebis - og samtidigt en udglatning af rynker omkring mund og på kinder.
Den Filippinske tandlæge ville ikke oplyse navnet på patienten før der forelå en endelig aftale på tandbehandlingen - men kunne da oplyse svigermor om, at det drejede sin om en meget kendt dansk forfatter og ingeniør. Mere ville han på stående fod ikke oplyse hende om.

Nu var svigermors nysgerrig rigtigt vakt til live. Hun spurgte tandlægen om, hvordan et nyt gebis kunne få rynkerne omkring munden til at forsvinde.!!? "Johhh egentlig let nok. Gebisset skal bare være et par numre for stort til din mund - og vupti, keinen woodoo… rynkerne er væk…….og det vil ikke kunne ses." Det forsikrede tandlægen hende.

“Jamen så rynkerne på kinderne da, de kan da ikke bare forsvinde fordi fortænderne er for store” Spurgte svigermor videre.
“Jo jo jo jo jo, det har noget at gøre med størrelsen - eller rettere, hvor brede vi laver kindtænderne - og det vil ikke kunne ses..! Nej nej nej nej, spørg bare den person vi har lavet bisser på - ja ham den kendte forfatter”

Mine spørgsmål er.

Kan man virkelig få et gebis der også glatter rynker..?

Tandlægen taler om, "et for stort gebis” Går dog det i disse ulvetider..? Hvis man møder en ulv, vil ulven så ikke misfortolke de signaler man sender……(store blottede tænder) ?

Tror I ikke, at svigermor bare skulle vælge en dansk tandlæge - og så glemme alt om at spare penge ?

Ved I hvem forfatteren er..? Svigermor vil godt afklare et par spørgsmål med ham, før hun evt. siger ja til tandbehandlingen - og den lange rejse til Filippinerne.

Ja, jeg ved det, jeg ved det. Spørgsmålene er mange og besværlige, derfor er der fuldhammer på pointtavlen.

Mvh.
Tommy
I ved, Ballegaards bedste ven.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-02-13 19:47

Min søn bor i Sverige og går til dansk tandlæge i Sverige. Sig du til din svigermor at der er en del penge at spare ved at få tænder i Sverige, og vælger hun en dansk tandlæge i Malmø, så er der tog næsten lige til døren.

Men en anden ting man skal tænke på er, at det er ikke helt sikkert at tænderne passer perfekt første gang man har dem på. Derfor skal man indstille sig på at få korrektioner efterfølgende. Og hvor langt vil man tage for det? For en lokal vil ikke gøre det gratis hvis tænderne er købt i udlandet. Kun der hvor de er lavet vil gratis tilpasse dem.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-02-13 21:06

Hej Tommy

Sjovt du kommer ind på netop dette emne. Min egen tandlæge, som er meget berejst, var på Philipinerne i 2010, var det vistnok, hvor han så eklatante eksempler på lokale tandlægers formåen. Han tog en del billeder, og da jeg læste dit interessante indlæg, ringede jeg øjeblikkeligt til han og fik derpå tilsendt et typsisk billede af en dansker fra Midjylland - altså efter endt behandling hos den phillipinske tandlæge.
Tilsyneladende har de større tænder ikke ændret på hovedfacon etc - men udelukkende fremhævet træk, som allerede var latente.

Billedet kommer om lidt.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-02-13 21:09

Arh for Fanden da. Kan ikke få noget link.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-02-13 21:10

Tilsvarende bor vor tandlæge i Flensborg, i Mozartstrasse og taler dansk, hende kan vi anbefale,
så afhængig af hvor din svigermor bor, er der penge at spare.

Rigtigt at der kan være behov for korrektioner, så rejs ikke for langt,
og glem det kosmetiske, nye tænder fjerner ikke rynker...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-02-13 21:15

Jeg har intet imod rynker, de kommer af et dejligt og rigt (på oplevelser) liv.

Så hvorfor bekymre sig om at fjerne rynker, bedre er det at kunne tygge ordentligt.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-02-13 21:42

At glemme rynkerne!!!!???? Fuldstændig utænkeligt..!

Der skulle - efter sigende, bo en mand i jylland...??? Som har fået glattet det hele ud.
Svigermor vil gerne i kontakt med ham - altså se på ham, og derefter danne sig et indtryk af behandlingen.

Citat
Arh for Fanden da. Kan ikke få noget link.
Arrrrhhhh ærgerligt. Er han pæn ?

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-02-13 21:48

Jeg har fået lavet et par guldkroner i Sverige, flot arbejde og en del billigere end i DK, MEN der er ikke meget at spare længere, kursen på den svenske krone har ændret sig en del siden, så med mindre din svigermor bor tæt på Sverige og ikke har de store transportudgifter, så kan hun overveje det.

Jeg har selv fået lavet en sjusket rodbehandling i DK, som først gav ballade efter 5 år, den efterfølgende behandling fik jeg dækket af tandlægens forsikring.... det ville have været for egen regning hvis jeg havde fået lavet det i udlandet, så sådan noget skal din svigermor også have i baghovedet, hvis hun vælger udlandet.

For store tænder - jeg tror det giver ballade med kæberne/leddet?

Måske din svigermor kan få tilskud gennem kommunen, når det er et stort engangsbeløb, kan hun søge. Hun skal medsende et prisoverslag fra tandlægen. Hvis hun også er medlem af sygeforsikringen "d" kan hun også få noget tilskud der.

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 500 point
Dato : 14-02-13 21:55

Arrrrhhhh ærgerligt. Er han pæn ?

Pæn og pæn? Jeg ved squtte om han er pæn, fordi udspændingen af huden i fjæset har trykket hans ører op, så han nærmest ligner noget mellem en chimpanse og en ulv.

En uønsket bivirkning har været, at han har svært ved at bøje nakken, og den slags efterlader spor på toiletsædet, når han "slår en streg". Han kan nemlig ikke orintere sig nedad.
Men pyt! Hvad gør det? Med det forlængede kæbeparti sidder piben så langt væk fra fjæset, at han ikke generes af røgen af billig tobak.

Han er blevet en rigtig darling.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-02-13 22:04

Husk nu et gebis - kan sendes med posten!

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-02-13 22:21

Citat
Husk nu et gebis - kan sendes med posten!

Det hele kan vel ikke ordnes pr. post..?
Hvordan tages der mål..? Gør postmanden det - med hvad og hvordan..?

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 14-02-13 23:02

Citat
Kan man virkelig få et gebis der også glatter rynker..?

Altså, hvis nu et menneske går længe uden tænder i munden, så vil det hele komme til at se noget rynket ud, og hvis personen så efter nogle år får lavet et gebis, som passer, så vil rynkerne jo være som strøget væk, og det vil i starten se ud som om, at tænderne er for store.

Jeg har af og til hørt om mennesker, som har fået fjernet en kindtand, fordi der ikke var plads nok.

Så jeg tror ikke det vil være en god idé, at få lavet et gebis med plads til at vokse i.

Jeg ville ikke turde gøre det.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-02-13 23:27

M.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 14-02-13 23:30

Et stigende antal, får 'bisserne' (øjne, og meget andet) lavet i Thailand,
behandlingen kombineres med et skønt afslappende ophold / ferie af passende varighed / længde,

alene det behagelige ophold,. får hende sikkert til at smile så meget
at en smule af rynkerne forsvinder,
den billige pris,.. og det behagelige personale,
får hende sikkert i så godt humør at hun glemmer resten af rynkerne,

rejsen (flybilletten) fås fra ca 4100 - dkk og op, (retur)
et pænt hotel,.. ca 200/dg incl morgenmad,... øvrige måltider fra 10 kr

man hører af og til negative historier om Thailandske klinikker / sygehuse, mm.
som får Thailand til at lyde om et U-land,... det er det også stadig,.. på mange punkter
ude i landdistrikterne,

jeg har selv været på et sygehus i anden forbindelse (læge-/ sundhedsattest / Thai-kørekort)
- jeg kan kun sige Danmark halter langt bagud i DEN sammenligning,

her er et par oversigter over priser på div- tandbehandlinger og operative indgreb,
- 500 thb svarer til lidt under 100 dkk,-- så kan svigermor 'tygge' lidt på dem,

http://www.perfectsmile-huahindental.com/service.html

http://www.coolsmiledental.com/index.php?option=com_content&view=article&id=23&Itemid=30&lang=en

vedr. plastikiriugi er Thailand nok førende på området,
til dels pgra. de mange 'katoey' (ladyboy) .. mænd der ændres til kvinder
ikke bare Thaier,.. men fra hele verden.

de Filippinske læger, har længe været særdeles 'kreative' i deres markedsføring
omkring deres nærmest overnaturlige evner,
man kunne sågar udtage kræftsvulster, og andre uønskede indvolde,
vel og mærke uden afterfølgende ar eller mærker efter 'operationerne'

om det er fup eller fakta,.. kan du læse en længere historie om,.. døm selv.
http://skeptica.dk/artikler/?p=1422

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-02-13 23:33

Der findes en del postordrefirmaer som tager sig af det praktiske omkring måltagning af nye tænder og hele gebis.
Til kunden sender man noget pulver som skal røres med lunkent vand til en masse, som kunden dernæst anbringer i munden - og bider sammen.
Der skal gå nøjagtigt 3 minutter og 38 sekunder - hvorpå kunden åbner flaben og tager den blå klump ud. Den skal størkne - hvorpå hele molevitten sendes til tandteknikeren i udlandet. Han støber de nye tænder i næsten uforgængeligt materiale - hvorpå en tandlæge smækker gebisset i kæften på kunden.
Det siger sig selv, at der i denne trafik kan ske en masse fejl. Atmosfærisk over/undertryk kan spille ind, og endelig kan afstøbningerne forbyttes.
I det givne tilfælde ser det ud til, at to støbeforme er blevet ombyttet, idet vores fælles bekendtes tandsæt mest ligner noget i mulen på et æsel.
Men skidt nu med det. Hvis skidtet fungerer, er alt godt - selv om det færdige resultat ser lidt spøjst ud.

Måske ændrer mennesket genetiske udtryk, hvis der foretages noget med væsentlige ting og sager på fremtoningen. Måske er vores fælles bekendte kommet til at ligne et æsel - pga. det æsellignende gebis??

Tag nu min stadigt levende onkel, som var styrmand. Han sejlede blandt andet på Sydamerika og var mange gange gennem Panamakanalen. Han blev syg - dernede og fik adskillige blodtransfusioner - fra indianere.
Da han kom hjem, sagde han, at han selv kunne se, at han havde ændret udseende - og han lignede squ en sydamerikansk indianer - sådan i store træk.

Sådan er der så meget. Som så mange andre afventer vi vores fælles bekendtes endelige udformning. Spændende. Tænk at kunne se et æsellignende væsen agere cyklepumpesolist i Midtjyllands Symfoniorkester. Edermageme et syn for guder.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-02-13 23:38

Eller gør som Jørgen Ry.

Han gik på plejehjemmet når de samlede tænder ind til tandbørstning. Og når de kom tilbage så er det bare at tage dem der passer bedst.

Kan du ikke finde ud af hvornår de skal børste tænder på det lokale plejehjem?

Og så bede din mor om at gå derned?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 14-02-13 23:48
Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-02-13 01:26

Jeg var til et møde her til aften og der deltog to af X´erne Ham fra byen E og Ham fra H. Ham fra E stammede så højt, da jeg sagde goddag, så folk ligefrem troede at han var handicappet.. Den anden fra H sneg sig ind efter at døren var lukket, men det var nok fordi han ikke ville betale entre. Jeg skal lige have spurgt kasseren om han står på listen.
For sådan en opførsel kan vi ikke ha`. i foreningen og husk Jeg har lige taget huld på ”Fire nye år”

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 15-02-13 06:40

Er det seriøst ment, kan jeg roligt anbefale
http://www.dacadia.eu/dk/storbyferie_budapest/

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-02-13 08:32

"

Jeg har lige taget huld på ”Fire nye år” "

Hvem kan have skrevet dette ?? En professionel skribent ??

Jeg har set billeder af nogle danskere, som har fået lavet dænder i Philipinien - dænderne er gullige og passer ofte ikke i kæften på personerne, men i hvert tilfælde for éns vedkommende er det lidt ligegyldigt, da han er lidt deform i forvejen, ikke alene kropsligt, men også mentalt !! Men i egne øjne et pragteksemplar af homo sapiens - og det er godt han synes dét, for der er vist ikke andre der synes som han !
Jeg hørte i aftes til et møde, at der bliver lavet en del tandsæt i Bulgarien fra heste !! De slagter jo så mange heste til eksport, at de har et overflødighedshorn af hestetænder som så også kan indgå i nogle tuskhandler med interesserede - sidste nye skulle være, at én person i det midtjyske er ved at indrette en tandklinik i et tidligere værksted for trykluft og vaccum-teknologi - har andre hørt noget om dette ?? Selv påstår han at være en fuldblods hingst, andre påstår han er en vallak ??
ØV4

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-02-13 10:16

Er et spisestel noget man spiser med ?
Kan en svigermor være en handlingsmand?
Er Ballegaard virkelig en Ulv?
Har Tonganeserens tandlæge virkelig været på Philipinerne?
Kan man bedre tygge,hvis man har rynker?
Bliver der spor på toiletsædet,når man ryger billig tobak?
Er et gebis farligt gods,når den sendes med posten?
Kan et gebis virkelig vokse?
Kan svigermor risikere at være en mand,når hun/han rejser fra Thailand?
Skal man virkelig bide sammen i 3 minutter og 38 sekunder?
Kan en Æsel ikke have have pæne tænder?
Ligner Tonganeserens onkel virkelig en sydamerikansk indianer?
Er der nogen der har tænder,på et plejehjem?
Har Lee van Cleef,været ved tandlæge Philipinerne?
Er et "huld" noget man kan grave i jorden?
Er dænder bare ænder uden "D"?

Følg med i næste indlæg af TANDBEHANDLING.

M.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 15-02-13 10:38

Nå,... fjerner lige fluebenet,.....

al' respekt for sjov og spas,.......... det skal der også være plads til, .. .. ..

men skriv dog den slags under 'smalltalk',...
eller i det mindste gør opmærksom på det er en JOKE,

så -ikke interesserede- ikke spilder tiden, ved at prøve at være seriøs,. TAK ..

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-02-13 11:29

Ih altså!

Den der med at stave hul som "huld" er ganske enkelt i verdensklasse. Det er jo en perle.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 15-02-13 12:48

Kære Tonganeser !

Jeg vil gerne komplimentere dig for dine indlæg, ikke i skoene, men omkring denne tråds emne. Det er simpelthen mageløs morsomt - du burde lave en film over skæve eksistenser i vort fædreland !
Den ville blive en sællert af klasse - tak for nogle gode grin og hulk - tak !!

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X medlem

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-02-13 14:16

Svigermor fik en telefonopringning fra en unavngivet herre med “amagerkaner accent”.
“Hvis du vil se hvordan et filippiner-tandsæt ser ud, skal du tage til Midtjylland.”
“Amagerikaneren” nævnte byens navn -og tandfeens adresse.
“Når du ankommer til adressen vil du opdage, at alle gardinerne er trukket for og samtlige døre er låst. Lad endelig være med at ringe på, fordi, mandslingen lukker ikke op for noget ukendt. Men du gør bare som følger. Kør 3 gange rundt i rundkørslen - og du kommer i kontakt med mandslingen..... han bliver nemlig så ondskabsfuld over, du kører rundt i “hans rundkørsel," at han kommer farende ud og kaster sten efter bilen.
Mandslingen er let genkendelig på sit fedtede jagttøj - 2 - 3 dage gamle skægstubbe og med en gammel sur snadde af en pibe mellem sine store dænder. Kig på ham og dan dig et indtryk af, om du virkelig vil ha’ filippiner bisser.”
"Jeg tror næppe, at du vælger den slags.....æh....venstrehåndsarbejde..udført af en bisse

Svigermor og svigerfar er nu på vej til det midtjyske. Samtidig kan de også lige vurdere, om "tandfeen" er ved godt huld.......øh hul......nej squ, huld. Øh Bent, kan du du lige hjælpe her.

Rapport fremsendes...

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-02-13 14:30

Vi har det åh åh.... så dejligt åh åh åh

Jeg tager lige huld på en forøgelse af poingerne
Jeg er nemlig ved godt hul.........bobbeloppe bob bob

Mvh
Tommy

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-02-13 15:04

Nu hved jeg vem den omtalte tandfe er: Bendt Ballegård Knudsen fra Ølsted i nærheden af Hedensted i det Østjyske. Det var sgu' noget af en opgave, men da jeg hørte beskrivelsen af det ydmyge jem og rundkørslen, ja så var den "hjemme".
Tommy, dine svigerforældre skal blot, når de er i rundkørslen, se mod nord - her er brandtomten fra det hus som Bendt (uforvarende) satte ild til - så kan man ikke undgå at se Ballens hus og garage-anlæg med kontor, hvor store tanker udtænkes ??

ØV4

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-02-13 15:26

Mit dandsæt havde nær lavet mærker i rattet:Vi kom kørende,på vores eftermiddags udflugt.Skelede som sædvanligt lidt rundt,for om muligt at få øje på en rovfugl.

Pludseligt lettede der en stor brun Musvåge (mener jeg det var),fra højre vejrabat.Lige ind foran Opelen.I ca. een meters højde.Bilen var ved at få sure opstød,efter nedbremsningen.Men konen og jeg,glædede os over dette pragtfulde syn.

Tit sidder de på en pæl,eller lign.Men på det sidste,har jeg set dem på jorden.Er det mon regnorme,de jagter.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-02-13 16:12

Citat
Tommy, dine svigerforældre skal blot, når de er i rundkørslen, se mod nord - her er brandtomten fra det hus som Bendt (uforvarende) satte ild til - så kan man ikke undgå at se Ballens hus og garage-anlæg med kontor, hvor store tanker udtænkes ??
Fint ! Jeg har lige været i telefonisk kontakt med dem - og genfortalte din beskrivelse.
Svigerfars første spørgsmål lød; Tror du, forsikringen dækker den slags stenslag..?
Hmmmm.... jeg måtte være dem svar skyldig.

Jeg mener at kunne huske en sag fra Ebberødgård, hvor en alumne smed en stor sten igennem forruden på en postbil - forsikringen dækkede ikke. Beløbet blev trukket fra alumnens lommepenge konto.
Spørgsmålet er så, kan forfatterens bibliotekspenge dække en forrude..??? Jeg formoder, han ikke får udbetalt lommepenge.

Nå, nu skal vi ikke dømme på forhånd. Svigermekanikkernes er jo ikke beskadiget - inu

Men deres møde med mandslingen bliver uhyre spændende.......godt jeg er påtænkt i deres testamente.

Mvh.
Tommy.
Nøøøj, det er godt nok spændende

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-02-13 16:18

Hvem pokker har forfattet reklamesloganet..........Jem og Fix.....

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-02-13 16:20

Citat
godt jeg er påtænkt i deres testamente.

Tror lige jeg vil undersøge sagen......................................................måske vi er halvbrødre???

M.

Kommentar
Fra : sigfrid

Dato : 15-02-13 16:36

Så var der de tre gamle lystfiskere,de var kommet ud på en kutter for at fiske.Larsen Svensen og Madsen.Det gik bare fint indtil Larsen råber for fanden jeg tabte mit gebis overbord.Nå men det var det jo ikke så meget at gøre ved,så de fiskede lystigt videre.Svensen trækker Madsen til side og visker jeg hænger sku mit gebis på linen næste gang og siger at jeg har fanget Larsens gebis.Svensen hiver linen ind og råber jeg har sku fanget dit gebis Larsen.Lad mig dog se siger Larsen og ser lidt på gebisset og smider dem udenbords med ordene det var sku ikke mine.
Hilsen Sigfrid.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-02-13 16:59

"Hvem pokker har forfattet reklamesloganet..........Jem og Fix....."

At stave hjem som "jem" indikerer faktisk, at skaberen af logoet har nogenlunde samme baggrund som vore kære ven i Ølsted.
Du må jo tænke på, at Ballehoff har været beskæftioget i en branche, hvor der mest bruges trykluft (han har " nu" ikke fundet ud af, at tryk også kan være negativt - eller også sov han i timen på teknisk skole, da emnet var aktuelt).

Ved at servicere kompressorer - eller måske endda kvalitetsteste dem , har han squ nok været i kontakt med Fa. Harald Nyborg A/S, og vi ved vel alle, at Harald Nyborg og Jem og Fix ejes af samme selskab.

På et eller andet tidspunkt har en pr-mand i Hovedkvarteret i Odense forhørt sig om gode ideer ( er der noen der ve hva vi ka kal et datterselskav ).

Ballehoff har måske lyttet ved døren - det plejer han jo at gøre, med en "bomoptar" i inderlommen - og så faldt ordene fra Ballehoff: "Jæ trover at "Jem og Fix" kan browes".

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-02-13 18:46

Ved ikke om jeg må komme her med et tip til folk,der har samme abnorme interesse,som mig selv.
Jeg er i bås med vagnr og Uffe Elleman Jensen.Så det kan vel ikke være helt skævt.
Citat
Django.DR2.kl. 23.00

Alle Spaghetti Western`s moder.Der blev vel lavet omkring 15 Euro-vesterns,hvor de plagierede navnet Django.Men i min optik,er der kun een Django: Nemlig Franco Nero.Han lavede en film mere,næsten lige så god,nemlig ADIOS TEXAS.

Helt enig:Dette er en alvorlig sidespring,i forhold til dænder.Men ment som Public Service.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-02-13 19:27

Citat
Helt enig:Dette er en alvorlig sidespring,i forhold til dænder.Men ment som Public Service.
Du skal bare skrive om alt - og hvad du har lyst til at skrive om. Politisk korrekthed går vi ikke så højt op i - tråden handler også om det, som du har lyst til at skrive om.
Såååååeee, hvis du har lyst til at fortælle om dit sexliv - så skriv - vi er med på en lytter

Hmmm...Django.... joooo, den film ku' da godt friste mig.......Altså, hvis må for mutter, det søde væsen.

Mvh.
Los Kapitänos

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-02-13 19:30

Citat
Altså, hvis må for mutter, det søde væsen.
Nå, så gik der Ballegaard i den.
Der skal naturligvis stå: Vis jæ for måtder

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-02-13 20:28

Citat
hvis du har lyst til at fortælle om dit sexliv

:

.
Det var alt,der er værd at berette.

M.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-02-13 20:50

Mosebaek for hævlede - bare det var mig der kunne prale med de bedrifter du er i stand til !!!

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-02-13 21:08

Mosebaek for satan da, du kan bare det der.

Ærgerligt vi ikke hørte skrigene..

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-02-13 21:49

Nu,mens jeg er inde på et skråplan:

http://www.youtube.com/watch?v=EfZO1HuH3Lw&NR=1&feature=endscreen
Filmen hedder TEXAS ADIOS.Og ikke Adios Texas.

Tag et kig på ovenstående link,og du vågner ikke op igen,før seksløberens sidste dødshymne har lydt.
Eller den Teatralske Spagetty Westerns musik (Bl.a. Ennio Morricone) er døet hen.

Så er det altså heller ikke mere alvorligt.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 15-02-13 22:48

Undskyld.......ovenstående eksempel har en dårlig lyd-kvalitet.

Men nu er jeg fraværende,til i morgen aften.

I grunden en tosset udtryk.Det kan vel ikke være både morgen og aften.(Dansk når det er bedst).

M.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-02-13 23:00

Vinger lige af her, skal lige ud på vejen og lytte efter en seksløber

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 16-02-13 07:50

Citat
H sneg sig ind efter at døren var lukket,
. Hvordan klarede han dem mon igennem en lukket dør? den er der vist heller ikke meget Huld som alt andet fra lystløgner Ballerøv.
Når Kanonaderøven forladet Jem og Fiks, med lommerne fulde af varme blåsøm og skruer, er slut bemærkningen nok nærmere. " Nå Golgate Smiley!, Jem og Kiks, som du plejer, har du taget B]Huld [/B]på en ny rede og fælde bygger sæson, ude i skuret?"

Var hos fiskehandleren, en skandale af rang, han havde et baglokale tilbud på køl, listede han ud af mundvigen, " hesterejer fra Gråbrøder dyb og prisbaskeren var; hestemakrel med vrinsk fra " Røvhullet.
Ballerøv havde været der, men vil kun have Ding Og Såger fra "Det Gule Rev" , det satte Danker igang i ham, øvlede han om. Han prøvede på, at sælge en større flok indhegningsskudte impotente væddere, " stop dem i fiskefarsen", var slut bemærkning fra Gøgeungen, da han rullede ud af døren igen.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 16-02-13 14:04

Svigerforældrene var godt nok trætte da de kom hjem fra turen “over there.”
De havde taget chancen og besøgt den kendte forfatter og trykbæ- ingeniør. Men ak forgæves - han lukkede ikke op….hvorfor, opdagede de senere.

Da svigerforældrene kom ud på fortovet mødte de naboen - eller genboen?? De spurgte høfligt om han evt. kunne fortælle dem, hvornår forfatteren kom hjem.

“Jaahaaa, i øjeblikket render forfatteren rundt i byen, iført for lille cykelhjelm og råber; Jeg har taget huld på fire nye år, ved I nok - og med fire fingre strittende - og ikke nok med det, han kalder også sin søde kone for, Lon’øøøø.”

Svigerforældre skyndte sig op i byen. Og ganske rigtigt, der gik forfatteren og råbte…."jeg har taget huld på fire nye år, ved I nok. Kom nu Lon’øøøø….. Jeg har taget huld på fire nye år, ved I nok…kom nu Lon’øøøøøøøøø”
Folk så hovedrystende til forfatterens “optræden” og bemærkede til hinanden; “Ja ja, det er i hvert fald ikke blevet bedre med årene”

Svigermor ville så gerne se forfatterens gebis på klods hold - bare så hun i det mindste kunne danne sig et indtryk af - hvordan protesen så ud i virkeligheden - og samtidigt sikre sig, at det foto, som hun engang havde set af forfatteren også talte sandt. Men hvordan pokker kunne få kaldt forfatteren hen til sig..? Han rendte jo fuldstændig euforisk rundt og sagde; Jeg har taget huld på fire nye år, ved I nok….. kom nu Lon’øøøø

Svigermor fik en idé, hun råbte så højt hun kunne; DLS, HYLERE OG TOMBER!!!!!
Det fik forfatteren til at reagere. Han fløj hen til svigermor og råbte; Du skal høre nærmere fra Polimesteren og min advokat - og min gamle ven - lægen. Og fra Danmarks Jægerforbunds Kredsbestyrelse - Og fra Borgmesteren - Og fra Dansk Dand-dæge Dordeding, dog då dinere. Det da dæ dot dordælle dig…Du da dædademe dik dom der do dig og deg dalder då Ole droed od dier du dd dides du da dandarks dæger dordund med det damme…..Tænderne var klappet sammen..... laaang tid før forfatteren havde sagt hvad han ville sige…

Svigergermor bemærkede tørt til mig; Ja, ja, min dreng. Det dér foto af forfatterens tænder, det lyver ihvertfald ikke. Jeg bestiller tid hos en dansk tandlæge. Tror du ikke, det er det klogeste..?
Så absolut svigermor. Det ville også være synd at ødelægge dit kønne ansigt.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-02-13 16:31

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-02-13 17:09

Tommy !!

Du er sgu' enhver svigermors drøm - hvem der blot havde sådan nogle svigerbørn ??

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-02-13 21:30

Jeg har ellers hørt, fra sædvanligvis pålidelig kilde, at GebisBent har haft temmelig meget besvær med at holde fire fingre frem - som tegn på at han har taget "huld" på yderligere fire år som bestyrelsesmedlem i en betydningsløs jagtforening i det Midtjyske.

Foran Løsnin Kro stod han længe og forsøgte at finde det rigtige antal fingre frem, indtil en behjertet sjæl ankom med en rulle gaffatape. Tommelfingeren blev gjort fast til håndfladen, og nu står han og viser 3 1/2, idet han ikke rigtig ar kontrol over højre hånds pegefinger - altså aftrækkerfingeren, som vi andre også kalder den.

Ved 16-tiden i dag kom en mand hen til GebisBent og stak ham næven. Manden kendte ikke GebisBent og ville lige vide, hvem den sjove mand var. Der blev stukket næver, hvorefter manden lyste op i et bredt grin, da han bemærkede den lidt spøjse fingerstilling. "Nåh! Du samler ind til Vanføreforeningen - skide godt initiativ".

Mjah! Man oplever mange sjove ting i Løsning og Omegn.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-02-13 01:50

Jo X´en kan nu forvente, at modtage et girokort. Fy for F..... sådan at snyde sig ind til noget, som alle andre har betalt 100 kr. for.

Det er solidaritet. Godt jeg nu er valgt for fire år mere, så har jeg den tid til, at få gjort op med de to Herrer.
De får ikke et ben til jorden og bliver ikke inviteret til nogen form, for samarbejde. Ingen tillids – eller udvalgsposter overhovedet i mindst fire år, så kan det også være at over X et i Humlebæk til den tid har lært, at stave til vakuum.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-02-13 07:52

Hva' så lille Balledoof ? Har du igen været på nattevagt siden du skriver kl. 01:50, eller kunne du ikke sove og begav dig på kontoret i garagen, hvor hunden har permanent opholdstilladelse ? Eller blev du smidt ud af konen, da hun ikke kan holde din stank ud?
Det girokort du vil sende til de formastelige - er det nogle du har neglet for at kunne bruge dem privat ? Eller er det blodt pral og løgen igen igen ??
Med de skrækkelige trudsler du udspyr af dine krogede fingre med tape på, tror du så du kan få resten af bestyrelsen med på den galej ?? Lad os nu se ???

Din eneste SANDE ven
ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-02-13 08:25

Menneskenes livscyklus er ganske enkel:

Som små børn får alle : PAT
Store piger og visse mænd får : TAP
Alle ældre og gamle får : ATP

Got at vide, når man er i tvivel om tingenes tilstand

ØV4

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-02-13 10:19

Hvad er det for en forening, at Gøgeungen Ballerøv er valgt ind i, er det parlamentet 2. kammer, under tryk eller eller ????, hvad koster 100 kroner, har han været inde til en Bajut forestillingen, derfor den tiltapede arm, det er fande´me uhyggeligt du, med det kommende hævntogt fra Gøgeunge kanten, selv nordsjælland vil blive ramt af kometen fra Båttrup.
Selv hestekøds skandalen er det rene "hakkelse", ved siden af det der venter, er der ikke sammenfaldende karaktertræk, imellem Gedeskytten og den ærlige farsblander

Mvh
BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-02-13 10:22

betterwisser kom igen når du ved noget....

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-02-13 10:28

http://ekstrabladet.dk/kup/fodevarer/article1921292.ece

Et klip som eventuelt underbygger mit ovenstående indlæg, læg mærke til det stålsatte udtryk i øjet, hvis I kan nå det, og hvad med skulderføringen, og ikke mindst handles moralen

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-02-13 12:51

Citat
De får ikke et ben til jorden og bliver ikke inviteret til nogen form, for samarbejde. Ingen tillids – eller udvalgsposter overhovedet i mindst fire år

Skæg for sig og snot for sig Knudsen du er nok den mest snottede i den bestyrelse hvad er du værd? nul og nix i vestjylland eller udkants Danmark, kalder man typer som dig en snat-niæs, du har ikke en skid at skulle have sagt, du er bare fyld

SHV, glæder sig til Knudsens nye hævntogt

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-02-13 13:06

Han er squ en kende for kæk - ham Ballegaard. At han så intet har at have det i, er så noget helt andet. Han sad på sidste bænk i skolen og har endnu engang demonstreret sin enestående dumhed. At tænke sig, at en udlært kompressormontør intet ved om vakuum og positivt tryk er rystende. Hvis den tekniske udvikling havde været ledet af Ballegaardtyper, så rendte man stadig rundt med køller - iklædt ildelugtende dyreskind.
Nogle lugter stadig - trods ihærdige henstillinger fra omverdenen om lidt nødvendig personlig hygiejne, men tilsyneladende uden held.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-02-13 13:21

Sandhedsvidnet skrev: du har ikke en skid at skulle have sagt, du er bare fyld

Ja, det kan enhver forsikre sig om, ved blot at kigge på de billeder der er lagt på hans såkaldte hjemmeside !!

Har lige fået hvisket i øret af én af mine gode jyske venner, at Balledoof har et lille hjemmeslagteri hvorfra han bl.a. slagter æsler og får og geder ! Kødet sælges primært til mange af de fremmede han har som sine venner på Facebook - dem sælger han også gamle biler til, som bliver "istandsat" på en ejendom i det østjyske, så hvordan har han egentlig tid til at overkomme et bestyrelsesarbejde må guderne vide ??

Mon ikke vi bare kan konstatere at han atter er fuld af løgn, ham "snat-naisen" fra Ølsted ?

ØV4

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-02-13 15:05

SIDSTE NYT ! SIDSTE NYT !

Er lige blevet informeret om, at Ballen har lavet en klinik for tandimplantater, så nu kalder han sig "tandlæge" - vi andre ved bedre !! Jeg vil kalde ham mule-mekaniker!!
Forestil Jer lige, at denne grimrian skal stå bøjet ind over én med sit grimme fjæs, og samtidig skal udholde hans dårlige ånde ???
Joh, foretagsomheden er stor og selvværdet fejler ikke noget - ingen hulder her !

ØV4

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-02-13 18:39

Citat
Er lige blevet informeret om, at Ballen har lavet en klinik for tandimplantater, så nu kalder han sig "tandlæge" - vi andre ved bedre !! Jeg vil kalde ham mule-mekaniker!!
Javel ja. Så forstår jeg det hele meget bedre. Jeg fik en melding pr. telf., om en ældre herre der havde forespurgt på diverse hesteslagterier, hvad de brugte hestetænderne til - og, om han evt. måtte få dem. Han ville da godt -hvis det endelig sku' være, lægge en lille skærv i deres kaffekasse.
Da slagtemesteren spurgte lidt ind til, hvad de hestetænder skulle bruge til, blev tandfeen stik hamrende tosse, og lirede sine sædvanlige "trudsler" af - I ved - den med Politi, Advokat, Danmarks Jægerforbund, Ældresagen, Dansk Cykelunion..osv osv osv....

Men Tandfeen har åbenbart fået raget nogle tandimplantater til sig.
Tænderne fra en vallak holder han nok til sig selv...

Mvh.
Tommy.

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-02-13 09:37

Tak for svaret Tonganeseren.
Svigermor har nu fået tid hos dansk tandlæge.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-02-13 17:25

Nøøøøjj - mange tak for den enorme sum af POINGER.

Er lige blevet oversvinet af vejvand, da en tyrkisk kvinde drønede forbi mig på villavejen. Det passede så nydeligt, at hun kørte over et enormt hul i asfalten, hvor cirka 30 liter vand havde samlet sig - lige ud for, hvor jeg befandt mig.

Bitch.

Mvh.
Tonganeseren