/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Dropbox
Fra : pepsimax
Vist : 1055 gange
95 point
Dato : 13-02-13 16:51

Hej

kender i et andet godt alternativ til www.dropbox.com

mvh

Pepsimax

Kommentar
Fra : netop

Dato : 13-02-13 17:09

kender du et andet godt alternativ til sådan en dårlig statistik?
Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   30
- Annullerede   56
- Slettede   1
Ialt   88

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 105 point
Dato : 13-02-13 17:17

Skydrive som du har gratis med din hotmail, jeg bruger selv begge tjenester og min mening er at det er nemmest at dele foto med mere når jeg bruger Skydrive, i de gode gamle dage fik man 25 GB gratis gemmeplads på nettet, nu er den gratis konto på 7 GB men der kan være mange billeder og dokumenter på 7 GB:
http://windows.microsoft.com/da-DK/skydrive/download
Skydrive kan oprette en mappe på din Windows Vista - 7 eller 8 computer og de filer du lægger i mappen synkroniseres automatisk, som du kender det fra Dropbox
Både Skydrive og Dropbox kan bruges på smart telefoner

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 13-02-13 21:16

Til Netop

Prøv lige kort og forklar mig hvad
du får ud af at svare sådan på mit spørgsmål

Nu kan jeg jo se at jeg har været her på siden
sådan ca. 7 år længerer end dig

så jeg har altså ca 2555 dage ekstra til at have kvajet mig i

hvis du ikke har noget positivt at svare på mine spørgsmål
så hold dig væk

mvh
Pepsimax

Kommentar
Fra : netop

Dato : 13-02-13 23:01

Citat
Nu kan jeg jo se at jeg har været her på siden
sådan ca. 7 år længerer end dig

Det skal du nu ikke være så sikker på...

Citat
så jeg har altså ca 2555 dage ekstra til at have kvajet mig i

Det har du sandelig også gjort gevaldig godt...

Citat
hvis du ikke har noget positivt at svare på mine spørgsmål
så hold dig væk

Det har jeg netop også tænkt mig. Men da det er et frit land og vi har ytringsfrihed, skriver jeg hvad jeg har lyst til og når jeg har lyst til det!

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 14-02-13 07:52

Kan kun anbefale dette.

http://www.teamviewer.com/da/index.aspx?pid=google.tv.s.int&gclid=CI-Lgb2atbUCFeR4cAoduU0ABg

kunne ikke blive dus med dropbox

og hold da kæft hvor sider der mange sheriffer og tælle point og balnder sig i alt her i kandu efterhånden.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-02-13 08:27

Citat
balnder sig i alt her i kandu efterhånden.

Er det ikke det der er formålet med Kandu - at man balnder sig i debatten?

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 14-02-13 08:37

hehe jo godt ord igen og sorry stavefejlen - fed måde at vise den på
Men det jeg forsøgte at kommentere, er at der er mange som lige viser hvad spørgen har af ubesvaret og nulstillet spørgsmål og det er vel i orden men at i gider at komentere og se efter det fatter jeg ikke. men hver mand /kvinde sin lyst

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-02-13 08:39

Præcis - jeg kigger da også en gang imellem efter om spørgeren har til hensigt at kvittere for svarene eller det bare er fuldstændig ligegyldigt at nogen gør sig umage med at finde et svar...

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 14-02-13 10:11

Til Netop

hvis jeg ikke kan være sikker på at jeg har været her 7 år længere end dig

hvordan kan du så være sikker på min statistik

lad dog vær med at vær så negativ........

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 14-02-13 10:12

Til Jan4100

Men det kræver at jeg har en pc stående tændt hele tiden ikke

mvh

pepsimax

Kommentar
Fra : netop

Dato : 14-02-13 12:07

Citat
hvis jeg ikke kan være sikker på at jeg har været her 7 år længere end dig

Fordi jeg har været her siden den 1.12.2002 dog ikke under dette navn...

Citat
hvordan kan du så være sikker på min statistik

lad dog vær med at vær så negativ........

Statistikken kan du jo ikke løbe fra - jeg er ikke negativ som sådan, blot realistisk.

Som også marken84 påpeger - hvis spørgeren den ene gang efter den anden IKKE gider at gøre sig den ulejlighed at afslutte spørgsmålet ordentligt og bare annullerer, gider jeg heller ikke svare på spørgsmålet.

Og dette har ikke noget point at gøre, for de har jo ingen betydning i dag.

Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 14-02-13 13:43

Til Netop

Hmmm skiftet navn
hvorfor mon det en dårlig statistik eller hvad
det er jo en nem måde at få slettet sin statistik på

jeg må leve med min statistik

jeg skifter ikke navn

mvh

Pepsimax

Kommentar
Fra : netop

Dato : 14-02-13 14:24

Citat
Hmmm skiftet navn
hvorfor mon det en dårlig statistik eller hvad
det er jo en nem måde at få slettet sin statistik på

Ja, sådan kunne man jo vælge at anskue det - men sådan forholder det sig dog ikke - det vil vist være lidt for vidtløftigt at skulle berette de slibrige detaljer omkring dette, så det afholder jeg mig fra og håber blot at du, for din egen skyld, vil være lidt mere OBS på din fremtidige færden på Kandu - der holdes jo øje med dig skal du vide...

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 14-02-13 16:27

Men det kræver at jeg har en pc stående tændt hele tiden ikke
jo

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-02-13 08:58
Kommentar
Fra : pepsimax

Dato : 15-02-13 13:57

Til mig-selv

så ka alle jo se det

jeg vil gerne have min ejen lille "kasse"

som jeg se via min tab eller pc eller iphone

pepsimac

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 15-02-13 14:07

Hvad med en sandkasse

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 15-02-13 14:17

There can be only one... Dropbox er moderskibet. Alt andet er bras

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-02-13 14:31

Brug Google Drive, hvis du har en gmail
eller Sky Drive hvis du har en Live mail!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-02-13 16:19

Citat
så ka alle jo se det

jeg vil gerne have min ejen lille "kasse"

Så laver du den da bare mappen PRIVAT, eller opretter en mappe for nære venner med adgangskode - eller alle.
Du kan synkronisere mapper på pc med 4shared samt du kan have alle de konti du ønsker, bare du bruger forskellige mail´s
Bruger den selv, og jeg har mapper der åbne for alle og så har jeg det som jeg ikke vil dele med andre, det er meget nemt.

Godkendelse af svar
Fra : pepsimax

Dato : 02-03-13 18:41

Tak for svaret o.v.n..

mvh

pepsimax