/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
skal finde en italiensk folkeskole.
Fra : anxox
Vist : 748 gange
10 point
Dato : 13-02-13 12:30

Hejsa.

Vi er 10 lærer studerende der skal finde en italiensk folkeskole i Milano. Det er lidt svær end man tror.. hvordan finder jeg nogen mail adresser og ligne på skoler. ( mellem 6 og 14/15 årige elever)
evt. send links / smid mail adresser.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 13-02-13 14:15

Du taler med den internationale koordinator på din uddannelsesinstitution

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 13-02-13 14:20
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 13-02-13 14:22

Det ville nok give bedre mening, at kontakte den italienske ambassade i Danmark, end det danske konsulat i Milano

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 10 point
Dato : 13-02-13 15:08
Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-02-13 15:37

Kontakt lærerforeningen og lad dem kontakte deres italienske søsterforening. Den kan sikkert være behjælpelig.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-02-13 17:15

Man kunne jo håbe lærerstuderende får lært at stave inden de skal undervise elever...

Kommentar
Fra : anxox

Dato : 13-02-13 17:17

Marken84 - Jeg er ordblind, og skal undervise i matematik, idræt og billedkunst.
Men godt med tolerante mennesker.

Til jer andre, mange tak, sidder og kigger på det alt sammen nu.

Godkendelse af svar
Fra : anxox

Dato : 13-02-13 17:49

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-02-13 18:09

Citat
Men godt med tolerante mennesker

Jow jow, godt ord igen, men folkeskolen er jo ikke hvad den har været - det var jo ikke for at være
intolerant - god held med arbejdet...