/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Et spørgsmål der sikkert er stillet 1000
Fra : stho
Vist : 447 gange
50 point
Dato : 13-02-13 12:04

Jeg er absolut HELT ny ud i HPH NUKE.
Jeg har installeret Wampserver....Hvordan installere jeg PHP Nuke, så jeg kan komme igeng med at forsøge at lave lidt hjemmeside??

Hvor kan jeg finde læststof (helst på Dansk) henne??

Hilsen

Steen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-02-13 12:07
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-02-13 12:17
Kommentar
Fra : stone47

Dato : 13-02-13 20:22

vi siger wamp serveren virker. du kan se den ved at skrive http:// localhost eller http://127.0.0.1
NU oploadet du php nuke filerne på denne server. Her er et installerings dir med et sæt sider der fortæller dig hvad du så skal gøre. primært til at oprette database tabellerne med. Det er som regel nødvendigt at oprette selve basen først på anden måde.
Af disse miljøer er det mest hotte joomla. jeg har lige oprettet et sådant på denne maskine.
Har også oprettet et til test på min server i kælderen. Http://stoneplace.dk/joomla.
hilsen Steen