/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Opload af Iweb
Fra : zepp
Vist : 545 gange
100 point
Dato : 11-02-13 16:27

Jeg er ny mac bruger og har lavet min hjemmeside i Iweb. Den skal nu oploades og jeg vil bruge cyberduck til det. Jeg har gemt hjemmesiden i en ny mappe og skal så oploade derfra. Jeg er lidt nervøs for at prøve en hel masse og vil gerne guides igennem på dette stadium. Jeg har en hjemmeside liggende på nettet , men vil nødig lave ged i det . Brug gerne ord på dansk

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-02-13 17:47

r der en speciel grund til, at du ikke bruger den indbyggede ftp i iWeb?

Kommentar
Fra : zepp

Dato : 11-02-13 23:31

Det har jeg prøvet uden det store held. Får bare en meddelse om at der ikke kunne oprettes forbindelse til serveren

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 100 point
Dato : 12-02-13 08:38

Hvis du ikke kan oprette forbindelse gennem iWeb, så vil du sandsynligvis heller ikke kunne med andre ftp programmer, det er altså dine logon oplysninger du skal kigge på

Godkendelse af svar
Fra : zepp

Dato : 12-02-13 16:16

Tak for svaret Kortoververden. Så lykkedes det