/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvem kan tyde?
Fra : dabj
Vist : 841 gange
200 point
Dato : 09-02-13 18:23

Hjørring Amt, Frederikshavn Sogn, 1812-1850, opslag 73, side 149, nr. 11
Amalia Borup

Nogen der kan tyde faderens stilling og fornavne samt dåbsdato ?

Mvh
dabj

Kommentar
Fra : vith

Dato : 09-02-13 18:32

Hjørring, Horns, Frederikshavn Købstad, Frederikshavn Købstad, Strandgyden, 92, FT-1834, C0817
Navn:    Alder:    Civilstand:      Stilling i husstanden:      Erhverv:      Fødested:
Amor Christensen   30    Gift      Skomagermester
Johanne Marie Nielsdatter   38    Gift      Hans Kone
Christian Severin Amorsen   8??    Ugift      Deres børn
Marie Amalie Amorsdatter   8    Ugift      Deres børn
Jensine Christine Amorsen   4    Ugift      Deres Datter

Kommentar
Fra : vith

Dato : 09-02-13 18:33

Ups - det var den forkerte

Kommentar
Fra : vith

Dato : 09-02-13 18:34

Hjørring, Horns, Frederikshavn Købstad, Frederikshavn Købstad, Strandgyden, 89, FT-1834, C0817
Navn:    Alder:    Civilstand:      Stilling i husstanden:      Erhverv:      Fødested:
Christen Borup   41    Gift      Skipper
Hanne Kirstine Michelsdatter   35    Gift      Hans Kone
Christiane Marie Borup   10    Ugift      Deres Datter
Amalie Borup   8    Ugift      Deres Datter
Christian Borup   3    Ugift      Deres Søn
Nille Cathrine Pedersdatter   19    Ugift      Tjenestepige

Dette skulle være den rigtige

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-02-13 18:37

->vith
øhhhh---efternavnet er Borup og hustruen hedder Johanne Kirstine Michelsdatter ??

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-02-13 18:38

Up-- kom for sent
Kikker lige på det

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-02-13 18:42

Skipper og Christen køber jeg, men står der ikke Christen Christensen i kirkebogen?
Og muligvis december ved dåbsdagen?

Accepteret svar
Fra : vith

Modtaget 210 point
Dato : 09-02-13 19:22

Jo, i kirkebogen står der Skipper Christen Christensen Borup.

Jeg læser dåbsdagen som hjemmedøbt 14. maj og i kirken 5. december

Godkendelse af svar
Fra : dabj

Dato : 09-02-13 19:38

Tak for svaret vith.