/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
startside
Fra : trimare46
Vist : 718 gange
300 point
Dato : 09-02-13 13:40

jeg har pludselig fået en startside der hedder MyWebSearch hjemmeside.
i kontrolpanelet står den som noget med videoconverter.
har fjernet den og genstartet computeren, men den kommer stadig som startside.
hvordan slipper jeg af med den og kommer tilbage til google som startside.
jeg har windows 7

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 09-02-13 13:54

hvis du bruger google crome så prøv at se oppe i højre hjørne om der ikke er 4 streger tryk på dem og find indstillinger der kan du selv bestemme din start side er det firefox er fremgangs måde den samme

Kommentar
Fra : fleng

Dato : 09-02-13 13:55

se under (internet explorer) - funktioner - internetindstillinger - Startside - her står hvilken side der kommer ved opstart af internet.

Mvh. Fleng

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 09-02-13 13:56

Det kommer helt an på hvilke Browser du bruger. Jeg bruger Chrome og der skal man feks. finde Google's søgeside.. gå op i højre hjørne og klikke på tre vandrette streger som hedder tilpas. Derefter på indstillinger og så gøre "denne side til din Startsside" Håber dette kan lede dig på rette vej. Ellers søg over din søgemaskine

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 300 point
Dato : 09-02-13 14:58

Citat
jeg har pludselig fået en startside der hedder MyWebSearch

... det er jo en spyware,.... eller måske værre, !

den har sikkert installeret sig selv,.. ifm. et program (eller andet du har downloadet,
og 'glemt' at fjerne fluebenet for,...... install, 'MyWebSearch',..

den sløver din PC,... også selv om du ændre din browsers startside,
så her en opskrift til at fjerne den,
http://www.pchell.com/support/mywebsearch.shtml

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 10-02-13 10:26

Tak for svaret EA_HS.