/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Tip point til Sandvad261
Fra : fun2
Vist : 852 gange
50 point
Dato : 08-02-13 17:58

Der er lige lidt ekstra point til Sandvad261 for bonus information til dette fine tip:
http://kandu.dk/tip22254.aspx

Accepteret svar
Fra : Sandvad261

Modtaget 50 point
Dato : 09-02-13 21:40

Hej fun2
Jeg er glad for at du skriver til mig, jeg har nemlig ville gøre det samme men det kunne ikke lade sig gøre, så medens jeg indtog aftensmaden, kunne jeg også kun komme frem til den måde du har gjort.

Nødder og mandler, jo da' jeg har klokket i det ved at skrive bland nu mandler og sukker sammen, jeg har dummet mig ved at skrive de der mandler,.
Så det med de mandler, de har åbenbart ligget i mit baghoved, fordi jeg igennem lang tid har brugt mandler til mine makroner, men så prøvede jeg så at bruge hasselnødder i stedet for, og det syntes jeg bedre om.
Om jeg i fordums tid har været inde og lufte mine tanker om makroner lavet på mandler kan jeg ikke huske.
Jeg kan ikke finde ud af om der er mulighed for at gå ind og ændre / rette i sit indlæg, så jeg kan få rettet disse mandler til hasselnøddemelet med sukker.

Hej og god vind til dig

Godkendelse af svar
Fra : fun2

Dato : 09-02-13 22:00

Tak for svaret Sandvad261.