/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Klon af skærm på anden computer
Fra : Kyck
Vist : 527 gange
100 point
Dato : 07-02-13 18:37

Hej

Jeg står i den situation at jeg gerne vil have vist skærmen fra min ene laptop på min anden laptop... Eller få lavet en klon af begge skærm 1 på skærm 2.

Kan det lade sig gøre?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-02-13 18:40

det tror jeg ikke. Det er en skærm udgang du har på hver laptop og ikke en indgang. Men hvis du har en ekstra fladskærm kan du sagtens

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-02-13 18:51

Det kan du tildels, ved hjælp af Teamviewer.
http://www.teamviewer.com/da/index.aspx?pid=google.tv.s.int&gclid=COPd8YHhpLUCFUZ2cAodtWQAdQ
som jeg selv bruger til fjernkontrol.
Men den kan også bare sættes til at vise.

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 07-02-13 18:53

du kan fjernstyre en anden pc via ex logmein som er et delvist gratis program, derigenem kan du jo se den 1 skærm på din anden pc og enda arbeide på den kræver bare begge er på nettet
hilsen fox

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-02-13 18:54
Kommentar
Fra : Kyck

Dato : 07-02-13 18:59

Er der ikke en løsning ved hjælp af HDMI eller andet? De står lige ved siden af hinanden.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 07-02-13 19:05

Mikogo kan også bruges. Både Teamviwer og Mikogo er fjern support programmer, men hvis det drejer sig om at kunne vise skærmbilledet fra pc et på pc 2, som om du bare har 2 skærme er det nok ikke løsningen. Mikogo og Teamviewer virker via nettet, og er ikke en rigtig kloning af skærmen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-02-13 19:19

Det kan teaviewer ikke bruges til.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 07-02-13 19:47

jeg læser det ikke som om at han vil fjernstyre men blot se eller klone til den anden skærm

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-02-13 19:57

Jeg har også bare brugt det til at vise - men nogen klon er det jo ikke da billedet formindskes med 10-15 %

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 08-02-13 05:17

jeg bruger osse teamviewer, jeg kan rode i anden pc/skærm med dette, helt perfekt til mit behov

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 15-02-13 10:17

jo det er der da

1 stk 4 ports ps/2 kvm switch kit (trendnet) sæt 4 stk pc sammen og styr dem fra 1

Kommentar
Fra : ultra2