/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
HJÆLP jeg har 4 ord fra en sang på hjern
Fra : Chirkeline
Vist : 1054 gange
100 point
Dato : 04-02-13 17:14

Halløjsa

Jeg har siden i morges, haft 4 ord fra en sang, på hjernen. MEN HVILKEN????

Jeg kan huske "Run, run.. Run, run" og det er en kvinde der synger, sangen har noget tempo på sig.

Er der nogen af jer kære Kandu'ere, som kan fortælle mig hvad det er for en sang, og hvem der synger den?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 04-02-13 17:34

Der er ca. en milliard sange med run, én af dem:

Måske mere info ville hjælpe, hvor hørte du den, osv.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 04-02-13 17:35
Kommentar
Fra : Chirkeline

Dato : 04-02-13 17:45

Desværre ingen af dem... Jeg lavede .. mellem run nummer 2 og 3 for at indikere at der er en lille pause, men de 4 run kommer ellers lige efter hinanden uden nogle andre ord imellem

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 04-02-13 17:56

Her synger hun "run, run, run, ... run, run, run", så det er nok heller ikke den

Kommentar
Fra : Chirkeline

Dato : 04-02-13 18:08

Desværre ikke fun2

Hmmm... jeg mener at hende der synger har kort, lyst hår. Måske et band hvor hun primært er den syngende

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-13 18:09

Jeg kan desværre ikke se de øvrige videoer der er lagt ind, så måske dette er en gentagelse.

Mon det er Ron og ikke Run som i denne Carpenters sang

http://www.youtube.com/watch?v=oz_hZAoQNTU

Kommentar
Fra : Chirkeline

Dato : 04-02-13 18:12

Heller ikke den, Nordsted1, men nej den var ikke en gentagelse

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 04-02-13 18:16

En mere, men det er nok heller ikke den:
Citat
http://www.youtube.com/watch?v=xUQp0YWZlHI

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 04-02-13 18:36
Accepteret svar
Fra : ziggy99

Modtaget 100 point
Dato : 04-02-13 18:42

Undskyld, men den er da let nok....her er den:

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-02-13 19:13

Tror du skal søge på en traver/ neger/ Englænder, hørte noget i samme stil, for et par dage siden på TV.
Damen havde en meget speciel stemme, og ikke moderne melodi.

Godkendelse af svar
Fra : Chirkeline

Dato : 04-02-13 19:26

BINGO Tak for svaret ziggy99. Jeg var lige kommet i tanke om en linje mere... "to run away from you, is all that I can do" men du fandt den :) thorn in my side :D super glæde

Kommentar
Fra : Chirkeline

Dato : 04-02-13 19:27

Tak til alle jer andre for gode sange også

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-02-13 19:32

"Da Do Run Run" med The Crystals syntes jeg ellers at have hørt i morges/formiddag på P4 Kbh.
Den som trimare46 henviser til.

Kommentar
Fra : Chirkeline

Dato : 06-02-13 13:09

Eyvind det er fordu P4 har noget tema ting kørende og temaet fra i mandags har været "Run" og da jeg hørte det, på vej til arbejde, kom jeg så til at tænke på den sang, jeg så senere ved hjælp her fra fandt ud af var, Thorn in my side