/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
video
Fra : ultra2
Vist : 681 gange
100 point
Dato : 03-02-13 15:37

hvordan eller med hvad redigere man en video fra familie festen

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 03-02-13 15:43
Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 03-02-13 16:39

Din windowsmaskine indeholder videroredigeringsprogram der hedder

Windows live moviemaker,
eller du kan hente det her

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/features/movie-maker

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-02-13 16:58

Alt efter hvad du skal redigere så er der mange forskellige programmer der kan klare det.
Jeg sidder i øjeblikket og redigerer i 10 timers smalfilm der er blevet spillet over på DVD , 5 stk i alt.
Det bruger jeg MPEG Video Wizard DVD 5.0 (den kan findes med kode på nettet )
Skal nemlig sidde og klippe og klistre de forskellige klip sammen da de bare er overspillet i en lang film. Men programmet kan sagtens håndtere dette, sætte flere forskellige klip sammen til et afsnit eller skille et afsnit i flere klip hvis man ønsker det.

Så du siger bare til så får du da en kopi af det program.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-02-13 17:04

til

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 03-02-13 17:39

der er taget film af ben stole osv det vil jeg gerne have fjernet

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-02-13 17:41

MPEG Video Wizard DVD 5.0 er lige det helt rigtige program til det. Du kan klippe sekvenser ud osv osv

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 03-02-13 17:41

Fijala ja tak

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-02-13 17:42
Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 03-02-13 17:46

her er en på dansk der viser version 4 men den er faktisk meget ens

http://www.youtube.com/watch?v=6uoHscfOT3U

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-02-13 18:46

Tja - jeg bruger bare windows movie maker i min XP computer til at klippe og klistre mine feriefilm.
Det er tilbehør til XP pro
Den er meget enkel at arbejde med, og den kan det mest almindelige.

Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 03-02-13 20:13

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-02-13 21:43

Hold da op - den MPEG Video Wizard DVD ser lækker ud.
Måske man lige skulle prøve den.