/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Socialpolitik / Spørgsmål
10  snaptil 500
Læste på tv2s teksttv
Fra : alan57
Vist : 626 gange
100 point
Dato : 29-01-13 02:35

Hvad er der sket i vores land Danmark?
der har været mange episoder på Nørrebros folkeskoler hvor børn af jøder er blevet forfulgte og generet på det groveste bare fordi de er jøder.
Med hensyn til skolelederne så har de grebet ind, ved at sige til de forældre af jødeske rødder at det ville være bedst hvis de flyttede til en anden skole hvor der ikke er så mange anti jøder.
Jeg må sige at jeg bliver mere og mere stolt af at være dansker.
Hvad pokker er det vi har gjort ?
da de danske politiker tog imod indvandrene og flygtningene sidst i 1960ne og de bliver sku ved med at tage imod dem.
Mange af dem takker lige Danmark fordi det tog så godt imod dem, ved at forfølge andre især jøderne.
Hvad har de politiske partier så tænkt at gøre ved dette kæmpe brud på menneskerettighederne ?.
Det er ALLE partier i Danmark der har haft en finger eller hele hånden med i dette vanvid måske undtagen DF, men også DF var støtteparti for V og K og her glemte de meget ofte hvad de selv stod for.
De danske politikere og det er både røde og blå vil sikkert gøre det de plejer nemlig ingenting, men det skulle lige være alm: danskere der havde gjort dette, så var de røget gennem loftet.
Hvis jeg var jer ville jeg tænke mig rigtig godt om nu, jeg tror at det danske folk har fået mere end NOK NU.
alan57

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-01-13 09:05

Citat
Jeg må sige at jeg bliver mere og mere stolt af at være dansker

Der VAR engang jeg var stolt over at være Dansker, men grænsen er snart nået.
Har ikke læst den artikkel, eller hørt om det du skriver, men kan det virkelig passe?
Citat
sige til de forældre af jødeske rødder at det ville være bedst hvis de flyttede

Det er jo REN nazisme og sådan en lærer skulle smides ud, øjeblikkelig sammen med så mange andre der forhindrer Danskere i at leve et Dansk liv, med de traditioener vi trods alt har tilbage i lille Danmark, alle skal sgu ´kæle´ og være ÅH så forsigtige for ikke at træde udlændinge over fødderne.
(Og så skriver jeg udlændinge, de har boet her mange år og er sgu da efterhånden blever Dansk, men de slæber desværre stadig rundt coranen i baglommen) men vil stadig ikke respektere Danskere eller vores Danske LOV

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 29-01-13 10:16

Citat
Det er ALLE partier i Danmark der har haft en finger eller hele hånden med i dette vanvid måske undtagen DF, men også DF var støtteparti for V og K og her glemte de meget ofte hvad de selv stod for.

DF har videreført holdningen i deres partiprogram, der bag teksten står: "Danmark for danskerne" De skal nok gøre noget en dag, hvis de får magt nok. Deres partiholdning er analog med 30'ernes nazistiske partiprogram. Så kan man jo afgøre med sig selv om det er sådanne forfølgelser vi ønsker i Danmark.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 29-01-13 10:55

hvis vi startede med at sende alle udlændinge der begår kriminalitet her i landet hjem hvor de kom fra, ville den slags ophøre af sig selv inden ret længe

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-01-13 12:17

Citat
udlændinge der begår kriminalitet her i landet hjem

Husk de skal have en dom først, (det skal være retfærdigt ) og inden de kommer for Retten og bliver dømt, så har de mindst 20 andre overtrædelser bag sig, hammeren burde falde første gang.
Samt de så også skal afsone dommen i Danmark for Danske penge for derefter at blive udvist.Kører du for hurtigt/ spritkørsel, er der ikke noget med at klage, men slår du et menneske halvt ihjel, så kan du gå på gaden dagen efter og genere samme person IGEN, med meget stor sandsynlighed for at blive frikendt når vi er igang.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-01-13 12:18

Citat
for hurtigt/ spritkørsel, er der ikke noget med at klage

Det er der selvfølgelig, men kender ikke mange der har vundet en sådan sag.

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 29-01-13 18:59

mig-selv, det er desværre ikke en lærer, men på flere skoler på Nørrebro har skoleinspektørene talt med forældrene til de jødiske børn om at få dem til at skifte skole, denne metode må vi huske hvis ens barn bliver voldtaget så er det ens barn der skal flytte skole og ikke den/dem der har voldtaget ens barn.
Det er jo rart at kende reglerne hvis der skete noget ikke sandt.
alan57

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-01-13 11:03

Citat
Det er jo rart at kende reglerne hvis der skete noget ikke sandt.

Jo,da men så burde han sgu ikke sidde som Inspektør eller hvad man kalder det, hvis han tillader sig at udtale sig på den måde.
Men udlændinge har det altså godt i samfundet.
Der var engang en nazist/ leder, der underviste på ? AUC i Aalborg, og han fik altså mundkurv på, hvis han så meget som ytrede sig om nazismen og lignende, så var det UD, ved ikke om han stadig er ansat der, han har også været på tv tilbage i 80rne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-02-13 19:43

Slå lige koldt vand i blodet:
http://politiken.dk/debat/ledere/ECE1885032/medierne-vendte-historien-om-mobning-af-joediske-boern-paa-hovedet/

En fjer bliver nemt til fem høns ska' I huske på.

</MOLOKYLE>