/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
oversæt
Fra : kivi
Vist : 494 gange
100 point
Dato : 28-01-13 15:50

jeg bruger ms office 2010 der noget oversæt men jeg har ikke fået det til virke endnu så hvordan får det til at virke

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 28-01-13 16:46

Citat
office 2010 der noget oversæt men jeg har ikke fået det til virke endnu

Hvilket betyder på almindelig dansk?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-01-13 16:56

.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 28-01-13 16:57

brug google oversæt. det virker.

Accepteret svar
Fra : EA_HS

Modtaget 100 point
Dato : 28-01-13 16:59

http://office.microsoft.com/da-dk/word-help/oversaette-tekst-pa-et-andet-sprog-HA010354288.aspx

Citat
BEMÆRK! Kommandoen Oversæt findes kun i følgende Microsoft Office-programmer: Word, Outlook, OneNote, PowerPoint, Publisher, Excel og Visio.

Citat
BEMÆRK! Med maskinoversættelse kan du få et indtryk af det grundlæggende indhold og finde ud af, om indholdet er relevant for dig. I forbindelse med vigtige eller følsomme filer anbefales en oversættelse foretaget af mennesker, fordi maskinoversættelse ikke altid gengiver den fulde betydning og tone i teksten.

Klik på Gennemse i den fil, du vil oversætte, og klik på Oversæt i gruppen Sprog.
Klik på Vælg sprog til oversættelse.
Under Vælg sprog for dokumentoversættelse skal du klikke på sprog for Oversæt fra og Oversæt til og derefter klikke på OK.
Klik på Gennemse, og klik på Oversæt i gruppen Sprog.
Klik på Oversæt dokument. De sprog, du valgte i Fra og Til, vises.
Klik på Send.
En forekomst af browseren åbnes med filen på både oprindelige sprog og det oversatte sprog, du har valgt.
BEMÆRK! Klik på OK for at installere de tosprogede ordbøger og aktivere oversættelsestjenesten via ruden Opslag, hvis det er første gang, du bruger oversættelsestjenester. Du kan også se, hvilke tosprogede ordbøger og maskinoversættelsestjenester du har aktiveret, ved at klikke på linket Indstillinger for oversættelse i ruden Opslag.

TILBAGE TIL TOPPEN

Oversætte markeret tekst
Du kan oversætte et udtryk, en sætning eller et afsnit til flere valgte sprogpar i følgende Microsoft Office-programmer: Excel, OneNote, Outlook, PowerPoint, Publisher, Visio og Word. Oversættelserne vises i ruden Opslag, medmindre du bruger minioversætteren.

Højreklik et vilkårligt sted i filen, og vælg Oversæt i menuen for at åbne ruden Opslag. Du kan også åbne ruden Opslag ved at klikke på Gennemse og derefter klikke på Opslag i gruppen Korrektur.
Klik på Oversættelse på listen Alle opslagsværker i ruden Opslag.
Hvor findes det?
Benyt en af følgende fremgangsmåder:
Tryk på Alt, og klik på et ord for at oversætte et bestemt ord. Resultatet vises i ruden Opslag under Oversættelse. Hvis minioversætteren er aktiveret, kan du også pege på det ord, du vil have oversat, så vises oversættelsen i minioversætteren. Du kan finde flere oplysninger om minioversætteren i Se oversættelser med minioversætteren.
Markér ordene, tryk på Alt, og klik derefter på markeringen for at oversætte et kort udtryk. Resultatet vises i ruden Opslag under Oversættelse.
Skriv ordet eller sætningen i feltet Søg efter, og klik derefter på Start søgning for at oversætte et ord eller en sætning.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 28-01-13 17:42

Tak for svaret EA_HS.