/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hva' som helst ... !!!
Fra : molokyle
Vist : 691 gange
500 point
Dato : 27-01-13 21:10

Netop:
Hvad som helst kan der debateres/samtales/hviskes/diskuteres/snakkes/ytres/sladres/pludres ..om Hér i tråden ...den næste time
Nogen der har noget på hjerte? ...for jeg modsiger gerne ethvert argument!
</DR. SNAK alias: PROFESSER VRØVL>

Kommentar
Fra : moderator

Dato : 27-01-13 21:14

Sludder molokyle.

Det stopper her!

Moderator.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 510 point
Dato : 27-01-13 21:16

Ja ja du kan da snakke med dig selv hvis ingen andre gider moderator = molokyle

Kommentar
Fra : Hm...

Dato : 27-01-13 21:17

o.v.n.-> Du ska' ik' ta' dig af de 2 skitzo'es

HM.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-13 21:24

Den tilnærmelsesvise sandhed er: ..nogen ...? ..antydede at jeg 'gemte' mig bag 'andre' profiler.

Imidlertid havde jeg ikke brugt disse 2 'reserve-profiler' meget meget ..osv. længe
Så derfor opfattede jeg dette postulat om 'fordægthed', som et angreb på min integritet ..og ikke mindst: 'STOLTHEDSFORNEMMELSE'

..eller også er jeg alt for fintfølende og nærtagen? Jeg ved det ikke. Det sku' bare UD ..og det blev så på denne måde.

..Øeeh... er den dersens time ik' snart gået?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-01-13 21:27

Hvorfor have flere profiler? For at genere andre?

Eller fordi den første profil ikke virker mere?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-01-13 21:31

Citat
Hvorfor have flere profiler? For at genere andre?
nemlig du har forstået det Granner01
og så for at omgå den sorte liste, hvis nu spørgsmåls stilleren ikke husker at udelukke alle profiler så kan man stadig give sit besyv med

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-13 21:34

granner01-> Kort fortalt:

Det er en oldgammel sag fra dengang i forrige århundrede hvor kandu.dk var 'hærget' af 'påæng' bytteri mellem interne profiler tilhørende samme bruger ..eller deciderede 'påængbyttere'. Der var nemlig både tingslige (..i form af brødristere og printere) og PENGEPRÆMIER (..ægte 500 kr.) på højkandt for månedens 'bedste' svarer/hjælper = Dén med flest optjente SUPERPÅÆNGÅR.

DERFOR oprettede nogen EXTRA profiler. Vi var imidlertid nogen brugere som ikke nød godt af denne 'praksis' ved ...ved siden af vores SUPERBRUGER profil, at oprette en 'hjælpe' profil ..som IKKE kunne optjene disse bytte-påængår.

Verstehen? ..oder?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-13 21:42

..og så eksistere der jo stadig den mulighed;

at bortviste/uønskede brugere dukker op under nyt ALIAS/profilnavn.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-13 21:47

Der er knap 23 minutter endnu!
</TIDSRØVER> [tyv[

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 27-01-13 21:49

o.v.n. TIMEOUT..men, moderator burde have fået alle PÅNGÅNØ !!!
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-01-13 22:02

Du er sgu for hurtig 1 time er for lidt når jeg sidder midt i en større investering (musekøb på nettet )

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-01-13 22:51

Øh bø... ehem, tjahh - slås med tastepladen - cola i rå mængde er ikke godt i en sÅdant arrangementagregat

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-01-13 23:31

Oj o.v.n. skal du til at bruge penge i disse krisetide?

Og camillamoster, du har vel ikke hældt cola i dit tastatur

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-01-13 20:21

Shhhh... Vær lige stille. Jer er også midt i en boginvestering !
http://www.amazon.com/Complexity-Guided-Tour-Melanie-Mitchell/dp/0199798109
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-01-13 21:02

Nå.. jeg købte den så på CDON.COM for 111 gedigne danske kroner
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-01-13 21:03

Heldigvis kan man naturligvis også snakke med sig selv i en 'lukket' tråd
</PROFESSOR VRØVLEHOVED>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-01-13 21:12

..men når nu man har 'betalt 5 fuldfede kandu påængår, så må man såmen også gerne gi' et pip med.
...efter 'lukketid'
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-01-13 21:16

Citat
'betalt 5
...? Sludder, vrøvl og ævl..
betalt 50 osv.
</FOR MEGET KAFFE IDAG>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-01-13 23:01

Ja, jeg fik squtte glæde af min cola (koffein), og går ned og investerer en tres-kroners-seddel på et nyt i morgen. Det bøvl her, har jeg ikke temperament til...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-01-13 23:45

Vær du glad for at du har et løst tastatur. Min mand drak altid kaffe når han sag med den bærbare. Jeg havde advaret ham. Men en dag væltede han kaffe ud over tastaturet på den bærbare.

Det var lidt halvdyrt at få lavet og hans HDMI stik i computeren virker stadig ikke. Det kræver et nyt motherboard og det vil han ikke ofre.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 30-01-13 21:57

Uha ja, granner01. Så ka´han lære det, hva'. Jeg har dog lidt ondt af ham....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-01-13 22:47

Ja han kan, men han ærgrer sig stadig, for når vi er i kolonihaven så er det kun min gamle bærbare der kan kobles til TV et.

Og hvad gør han så når han er alene i kolonihaven? Han ser TV på sin computer og ærgrer sig. Men der står stadig en kaffekop.

Hans logik siger, hvis der kommer kaffe i igen, så køber jeg en ny. Jeg får ikke den gamle til at virke igen.