/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
Adobe Photoshop Elements 9
Fra : ehkejser
Vist : 822 gange
100 point
Dato : 26-01-13 18:15

Hej alle

Er der nogle der kender et sted hvor kan downloade eller købe Adobe Photoshop Elements 9

Det skal være orginalt software.

Mvh

Edvard

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-01-13 18:18
Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 26-01-13 18:19
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-01-13 18:20

nå den er udgået og kan ikke bestilles på dustin!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-01-13 18:29

Skal det lige være 9'ern

Her lidt at vælg mellem
http://www.computersalg.dk/pages/search.aspx?query=photoshop+elements

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 26-01-13 18:38

Det skal helst være 9'er

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 26-01-13 22:35

når 9,eren ikke findes,. hverken på EDB-priser,.. Kelkoo,. eller Pricerunner
kunne noget tyde på den er udgået af produktion,

det kan man prøve at tjekke på Adobes hjemmeside
http://www.adobe.com/dk/products/elements-family.html

hvis du søger på,.. elements 9
kommer der kun information om hvordan den afinstalleres / fjerners,
http://www.adobe.com/cfusion/search/index.cfm?loc=da_dk&term=Elements+9

men hvad er der galt med Elements 11.. ?

på DBA er der en brugt udgave til salg,.. men det er til MAC
så er der vist kun Piratebay,.. og lign. tilbage,

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 26-01-13 23:33

Jeg skal på et kursus hvor der bliver undervist i element 9, så derfor

Accepteret svar
Fra : wibbi

Modtaget 100 point
Dato : 26-01-13 23:59

Det er ikke noget problem at du har en nyere version. Der kan være kommet nye funktioner til i en nyere udgave. Køb dog den nyeste, det vil du ikke fortryde.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 27-01-13 11:30

Når du starter på kurset, kan du helt sikkert tiltuske dig programmet fra en af de andre eller læreren. Det er lykkedes mig flere gange

Godkendelse af svar
Fra : ehkejser

Dato : 27-01-13 13:22

Tak for svaret wibbi.,

Det vil jeg gøre