/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Formulere tekst i gavekort til løb
Fra : nosunshine5
Vist : 447 gange
200 point
Dato : 26-01-13 02:47

Jeg har mulighed for at give gavekort til et løb. Hvor man så vinder ved at deltage i et løb, som afholdes her i byen.

Men hvordan formulere jeg at dette er et gavekort givet til denne begivenhed?
Da de normale gavekort er lidt malplaceret og noget "kortfattet" til begivenheden.

Noget i retning af.
Du har vundet dette gavekort i løb XXXX
Vi glæder os til at du indløser det hos os.

Eller????

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-01-13 12:57
Annuller spørgsmålet
Fra : nosunshine5

Dato : 07-02-13 20:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Tak for forslagene katekismus.
Men jeg har kortene og de kan fint bruges som de er. Det jeg havde brug for var teksten i kortet.