/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
branding
Fra : somo
Vist : 301 gange
20 point
Dato : 05-06-03 22:50

Nogle der ved hvor man kan få lanet et brændemærke eller få selve brandingen.
Da tøsen og jeg har fundet ud af hun skal mærkes?

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 05-06-03 22:59

jeg gør det gerne.... det er ikke en videnskab

Kommentar
Fra : Xingyi

Dato : 06-06-03 00:02

der er visse pircing butiker i kbh hvor de laver det

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-06-03 00:05

Tillad mig at spørge dumt - Hvad hulen er meningen med det ??

og husk lige jeg spørger pænt og forventer et pænt svar .... men jeg står liiiige ved at jeg ikke aner hvad I taler om !!

Karina

Kommentar
Fra : Xingyi

Dato : 06-06-03 00:11

tjaaa det er lige som nogle får tato'r, så har man nu fundet på at brandmærke istedet for, det er vist det???

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-06-03 00:15

okaaay - er vi ude i noget med at .... ja jeg tænker på han siger "tøsen skal mærkes" ...er det sådan a la en ranch i Texas hvor farmeren brændemærker sit kvæg - så ingen er i tvivl om ejerforholdene ??

Hvis det er det så siger jeg bare : Tak spids !!

- men bevar mig vel og held og lykke med det..... det gør da tæskeondt, og er da nødt til at være udtryk for en vis form for gennemtræk i den øverste.

- så hellere en tatovering - det ved man da hvad er.

Karina.....

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-06-03 00:18

Ups det var ikke meningen det skulle lyde sådan - det jeg mente var bare : at man ikke sådan varemærker andre mennesker, og at ingen ejer hinanden - så at "brande" et andet menneske er da lidt vildt.

Ok, sadomasodims er vel fint for dem der er til det - men *LOL* var lige ved at sige - det behøver jo ikke at skulle gøre ondt, vel ( men det er jo liiige det det skal - helloooooo )

Går i seng Godnat
Bare glem jeg var her....

Kommentar
Fra : Xingyi

Dato : 06-06-03 00:20

yepz, du har ret, høret mest til i S/M verden, og vil straks indrømme jeg heller ikke selv ville gøre det (og skal heller ikke have en tato, ingen som skal stikke mig *G*)

Claus

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-06-03 00:22

Jeg har en tatovering - og det er alt rigeligt til mig - det andet der lyder ekstremt pinsomt.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 06-06-03 00:27

hvis han vil varemærke hende, så lad ham, jeg ville nok foretrække en strengkode, men æhh nu er jeg jo også mærkelig...

huuiiiii se en kakaofugl-------------------->>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-06-03 00:40

Stregkode *GG....

Kommentar
Fra : somo

Dato : 06-06-03 08:04

Tak, for svarene, men jeg kom ikke vidre.......
Ja det er vel som en tatovering, men dette er mere spændene........
Og da hun er til en hardcore behandling, har hun selv spurgt om det ikke skulle være en branding

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 06-06-03 16:45

tjaee, hvor bor du i landet?
Kig her hvis du er fra omegnen
http://home24.inet.tele.dk/tribaltattoo-syd/

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 06-06-03 16:51

Eller søg selv på goggle.dk "tatovering+branding" der er rigeligt at gå igang med.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-06-03 16:58

øøh hedder det ikke brænding?? og ikke Branding?..sidder bare lige og kommer i tvivl *GG*
Siger også : godt det ikke er mig..uff..har rigeligt i at jeg brænder mig på ovnen engang imellem*GG*
Sus

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 06-06-03 17:03

mango> branding på nydansk (engelsk) og ikke brænding.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-06-03 17:30

Du har ret mango - hvis man lige vil skille det ad - Brand på engelsk er "varemærke" - og da denne ting som spørgeren efterlyser er et "varemærke" der brændes i huden - er det vel deraf polemikken opstår.

så brænd et brand i min numse - det må være det

Kommentar
Fra : mango

Dato : 06-06-03 17:35

oki..så blev jeg så klog...
Sus

Kommentar
Fra : troj

Dato : 09-06-03 11:12

Branding.
Opstod i S/M miljøet på den Amerikanske østkyst i 1960érne.
Det gør ikke vidre ondt at blive brandet afhængigt af hvor og hvor stor brandingen skal være.
Kontakt Copenhagen body xtrem.
www. C.H.B.X.DK
Venlig hilsen Troj.

Kommentar
Fra : Maylia

Dato : 13-06-03 21:20

Gorlubb piercing i København kan oplyse om hvor det kan gøres, alle de ansatte er yderst professionelle og uddannede.

Kommentar
Fra : troj

Dato : 14-06-03 23:04

Såre sandt Maylia, de er blot ej så erfarne.
Kram

Kommentar
Fra : TEXXXAZZ

Dato : 21-06-03 06:35

burnmarks er en anden form for mærkning, som kræver at man piller såret af hver dag, for at få et pænt ar, det er jo i sidste ende aret der er mønsteret....
hilsen den tatoverede....

go sommer, og kom så igang med at dekorer den kedelige blege fede danske vinterhud...
husk det er verdens dyreste lærred man får tegnet på så overvej det grundigt......

Kommentar
Fra : Geep

Dato : 17-09-03 14:12

Da jeg selv har tre brandings kan jeg ikke lade være med at dele ud af min "erfaring"....
Den billigste måde at lave en branding på er at lave en figur/mønster e.l. ud af ståltråd, drikke sig pattestiv, lægge den på en kogeplade i et par timer og så ind på huden med den der hvor man ønsker sig en branding.

Det kan ikke anbefales og de to første er ikke videre kønne, men den sidste blev udemærket.
Som Troj og Maylia siger skal man nok gå til en prof og få det lavet ordentlig hvis det er det man vil.

Man kan også tage et helt nyt barberblad og lave en "scarification"... også her har jeg et par stykker og det er klogt at have en lave en skitse på papir først....
Hvis man vil kan man også tage en lodekolbe og "tegne" en branding på det ønskede sted....

Håber jeg kunne hjælpe

Geep

"Min krop er et landkort over smerte!"