/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
e-bøger
Fra : Dieter
Vist : 670 gange
100 point
Dato : 25-01-13 12:20

Jeg har en E-bog som jeg har modtaget på OUTLOOK. Filen er så stor, at jeg ikke uden videre kan downloade den. Systemet går i stå efter kort tid. Jeg har fået at vide at jeg skal bruge
"Download manger". Har installeret "Free Download manger"
Men jeg kan ikke se, hvordan jeg skal bruge den.
Jeg forsøgte at kopiere e-book filen. Men det kan ikke lade sig gøre at importere den til Download manageren.
Hvordan skal jeg gå frem?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-01-13 12:25

Er der ikke et link til filen? ellers prøv at højreklik og åben link i nyt vindue

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 25-01-13 12:45

Der er et link til filen. Men jeg kan ikke se hvordan jeg kan åbne den med "Download mangeren".
Det med at højreklikke og åbne i et nyt vindue duer ikke:

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-01-13 12:53

Kan du ikke højreklikke og vælge kopier Link adresse og så sætte link ind i Free Download Manager?

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 25-01-13 13:02

Klaudi,
nej, det har jeg prøvet

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 25-01-13 13:28

Hvad med at sætte linket til filen ind her, så kan vi måske bedre anskue problematikken med filen...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-01-13 13:32

Hvor har du linket/ bogen fra?
Kan du ikke få tilsendt linket til en anden mail adresse uden om Outlook, det lyder som du har fået et link uden fil at hente, eller du bliver blokkeret af et andet program/ antivirus

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 25-01-13 15:18

Her kommer linket

Bomben i bogen.zip

Til "mig-selv"
Jeg kan jo starte med at downloade, Så tror ikke dine antagelser er de rigtige

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 25-01-13 15:59

Under hjælp står der at du skal have en e-bog læser installeret før du kan downloade, der er link til Adobes gratis e-bog læser - har du den?
http://www.adobe.com/products/digital-editions.html#download
en e-bog fylder altså ikke særlig meget og burde kunne downloades direkte fra browseren, så der må være noget andet i vejen når ikke kan hente bogen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-01-13 16:20

Du kan hente den her GRATIS, du skal dog registrere dig på siden, det er os GRATIS
http://www.altfortalt.dk/14250-bomben-i-bogen-download.html
og det er en mp3 fil, som burde kunne afspilles på alle gængs mp3 afspillere

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-03-13 15:04

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 04-03-13 09:57

Tak for svaret o.v.n..