/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Pengeafpresning
Fra : mig-selv
Vist : 706 gange
10 point
Dato : 24-01-13 20:10

Så kom den endelig til til Danmark - betal eller
Total låst pc, der kan dog stadig hentes filer tilbage fra disken.

Ville du betale?

http://www.gratisimage.dk/image-E06A_510186E3.jpg
http://www.gratisimage.dk/image-8E29_510186E3.jpg

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-01-13 20:11

Forresten dårlig oversættelse.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-01-13 20:14

Og så bruger politiet ikke en gang DANKORT

Og stave kan de heller ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-01-13 20:15

Citat
Forresten dårlig oversættelse.

Det er nok en "akutjob" arbejder de har ansat....

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-01-13 20:17

Har aldrig haft den inde på min pc før, men sjov lille fætter, ikke til at komme udenom.
Mener forresten det er en ting der kommer fra Øst Europa.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-01-13 20:19

Tilsyneladende er de parate til at BETALE dig for at åbne din komputer

Der står at bøderne UDBETALES

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-01-13 20:22

Ja: den fik mig til at tænke lidt.
Men de er desværre ikke lige til at mail´e til og Staten har ikke et nummer jeg kan kontakte,
så det må vist vente til en anden gang

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-01-13 21:17

Den kender jeg godt.
Nu spiser vi..................nu spiser vi altså................klop - bælgravende mørkt..........godnat computer. Det var vist hovedafbryderen der slukkede.

Men nu har jeg batteridrevet bærbar...............................kommer snart og spiser.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 24-01-13 23:55

Citat
Ville du betale?

Selvfølgelig vil jeg da det

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 25-01-13 08:52

Der er jo desværre alt for mange dumme danskere som hopper den og betaler.
Hvorfor tror du at folk fra udlandet har udsøgt Danmark som mål?
Jo DE DUMME DäNE. Så rigtig som det bliver sagt og skrevet.

vic200

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-01-13 00:16

DU ER BLEVET HACKET !!!!!!!!!!!!!!

Tænk at de gider, men der skal nok være nogen som hopper på den.
Kan huske da Nigeriabrevene florerede, at mindst 5 hoppede på den og sendte penge til billetten. De mødtes vist. Og følte sig snydt.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 26-01-13 01:24

Citat
Der er jo desværre alt for mange dumme danskere som hopper den og betaler.
Hvorfor tror du at folk fra udlandet har udsøgt Danmark som mål?
Jo DE DUMME DäNE. Så rigtig som det bliver sagt og skrevet.

Det florerer da over hele verden, de kan da ikke leve af de få håndører de kan få ind her i lille Danmark.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-01-13 11:12

Jeg tror nu nok der er mange der gerne betaler, mange har jo ikke lavet backup af deres vigtige filer (bare se hvor mange herinde der har problemer med diske og pc) og vil sikkert gerne have dem tilbage.
http://www.comodo.com/home/backup-online-storage/data-recovery.php

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-01-13 21:31

Hvornår lærer folk at tage backup? Vil nogen gætte?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-01-13 04:44

Citat
Hvornår lærer folk at tage backup? Vil nogen gætte

Jeg har ikke problemer med at se hvad der er på disken, men andre har måske ikke samme mulighed.
Men der er JO rigtig mange der ikke laver en kopi af deres kæreste eje.
Jeg har 4 stk backup liggende og kan ved en genstart (2 minutter) hoppe mellem dem, samt åbne dem alle i mappevisning, så for mit vedkommende var der tale om at installere et par enkelte programmer og så ellers bare grine af deres Dansk kundskaber.