/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
I pad ferie tilslutning
Fra : svendgiversen
Vist : 737 gange
100 point
Dato : 23-01-13 09:49

Sidste år slæbte jeg min bærbare med på ferie, men nu har vi fået den lettere i pad.

Hvordan får jeg den koblet op på et fint hotel på Tenerife?

Hvilke koder skal jeg selv have med?? og hvad skal jeg købe/leje???

Accepteret svar
Fra : frieda

Modtaget 110 point
Dato : 23-01-13 10:48

Du skal/kan kun over wi-fi.

Hvis det er et "fint" hotel, vil de have det. Koden får du af dem.

Har selv ofte gjort det.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-01-13 11:50

Prøv at gå ind på hjemmesiden for hotellet, og tjek om der ikke står noget om internet - det gør der gerne ved de gode hoteller. Og ellers er det som Frieda skriver.

Når du starter din pc på feriesteder, popper der op --- velkommet til xxx hotel, du skal så indtaste de koder du får udleveret i receptionen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-01-13 16:37

Evt. kan du klikke på den lille skærm / skærme nede ved uret og føre musen op til hotellets wifi navn og højreklikke og vælge tilslut og den beder så om en key / kode.
Hvilket styresystem har du på den computer der skal tilsluttes.

Ps. Hvis du ikke kan komme ind - så vend tilbage til tråden her så hjælper vi dig.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 24-01-13 10:38

Tak for svaret frieda.